ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα έσοδα του Ομίλου το α΄ εξάμηνο του 2024 αυξήθηκαν κατά 7,% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2023, φθάνοντας τα 192 εκατ. ευρώ.
Tα έσοδα τα οποία προέρχονται από τον γεωγραφικό τομέα της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 14,2% φτάνοντας τα € 121,6 εκατ., και τα έσοδα του γεωγραφικού τομέα της Τουρκίας, Μέσης Ανατολής και Αφρικής αυξήθηκαν κατά 24,5% στα € 37,5 εκατ., υποστηρίζοντας περαιτέρω την αύξηση εσόδων του Ομίλου.
Το βελτιωμένο μείγμα πωλήσεων οδήγησε σε αύξηση του μικτού κέρδους κατά 10,1% στα € 48,8 εκατ. και το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 25,4% έναντι 24,7% την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
Η σύνθεση του μείγματος πωλήσεων, με την μεγάλη αύξηση της συμμετοχής του τομέα τεχνολογίας, σε συνδυασμό με την συγκράτηση του λειτουργικού κόστους, ενίσχυσαν σημαντικά τη λειτουργική κερδοφορία οδηγώντας σε αύξηση του προσαρμοσμένου EBITDA κατά 11,2%, στα € 28,8 εκατ. και σε περιθώριο κέρδους 15,0%.
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε € 11,2 εκατ. και το περιθώριο διαμορφώθηκε σε 5,9%.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η εταιρεία βρίσκεται σε πορεία επίτευξης ή υπέρβασης της πρόβλεψής της για το 2024.
Την παρουσίαση των αποτελεσμάτων έκαναν ο Μανώλης Κόντος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος και ο Δημήτρης Τζελέπης, Εκτελεστικός Διευθυντής Κεφαλαιαγορών, Εξαγορών & Συγχωνεύσεων και Επενδυτικών Σχέσεων.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα η Διοίκηση της AUSTRIACARD HOLDINGS AG αναφέρθηκε στην επιβεβαίωση των προβλέψεων στην αρχή του έτους για επιτάχυνση της ανάπτυξής της στην διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, που παρουσίασε αύξηση εσόδων κατά περίπου 13%, οδηγώντας σε αύξηση των εσόδων του Ομίλου κατά 7% στην διάρκεια του Α’ Εξαμήνου του 2024, και ακόμη μεγαλύτερη αύξηση του προσαρμοσμένου EBITDA κατά 11,2%.
Σημείωσε ότι η στρατηγική της για τη μετεξέλιξη της εταιρείας σε έναν πάροχο λύσεων τεχνολογίας υλοποιείται ήδη, με τα έσοδα του εν λόγω τομέα να μεγεθύνονται κατά 4 φορές, φτάνοντας τα 16,3 εκατ. ευρώ έναντι 4,4 εκατ. ευρώ κατά το Α΄ Εξάμηνο του 2023.
Συνεχίστηκε η επέκταση της AUSTRIACARD στην Τουρκία, Μέση Ανατολή και Αφρική, ένα γεωγραφικό τομέα από τον οποίο υπάρχουν υψηλές προσδοκίες ανάπτυξης, με διατήρηση παράλληλα της ηγετικής θέσης της σε όλες τις αγορές δραστηριοποίησης, καθώς και στις Challenger/Neo Banks, όπου πιο εξελιγμένα προϊόντα όπως οι μεταλλικές κάρτες πληρωμών, αποδεικνύονται ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ για τους B2B πελάτες που αναζητούν διαφοροποίηση και καινοτομία στις προσφερόμενες υπηρεσίες τους.
Τέλος, η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε πορεία επίτευξης ή υπέρβασης της πρόβλεψής της για το οικονομικό έτος 2024, δηλαδή αύξηση εσόδων κατά 10% και αύξηση του προσαρμοσμένου EBITDA κατά 12%, ως αποτέλεσμα των ενισχυμένων λειτουργικών συνεργειών και του βελτιωμένου μείγματος πωλήσεων με κύρια κατεύθυνση προς τις τεχνολογίες ψηφιακού μετασχηματισμού».
Διαβάστε επίσης:
Κλουκίνας – Λάππας: Έκτακτη ΓΣ για τη συγχώνευση με την Intracom Properties
Αγοράζει μετοχές της ΑΒΑΞ ο Κωνσταντίνος Μιτζάλης
Southrock: Πώς βλέπουν οι διεθνείς επενδυτές την ελληνική οικονομία και το ελληνικό Real Estate
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για την επιλογή του αμφιλεγόμενου Ματ Γκετς ως Υπουργού Δικαιοσύνης
- Πολυτεχνείο: Σε εξέλιξη η μεγάλη πορεία στην Αθήνα – Τουλάχιστον 25.000 οι διαδηλωτές (Upd)
- Κουτσούμπας για διαγραφή Σαμαρά: Βρισκόμαστε σε φάση «αναπαλαίωσης» του πολιτικού συστήματος
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Τη Δευτέρα το μεσημέρι θα συμμετάσχει στην εκδήλωση του Bloomberg στην Αθήνα