Η εταιρεία premium προϊόντων περιποίησης δέρματος Augustinus Bader, που συνιδρύθηκε από έναν πρώην τραπεζίτη της BTG Pactual, βρίσκεται σε καλό δρόμο για να σημειώσει φέτος ανάπτυξη 40%, αψηφώντας την επιβράδυνση στα καλλυντικά υψηλών προδιαγραφών.

Παρά την υποχώρηση της ζήτησης για premium μάρκες περιποίησης δέρματος σε μεγαλύτερους ομίλους ομορφιάς, όπως η L’Oreal SA ή η Estee Lauder, η Augustinus Bader επωφελείται από την πιστή πελατεία της, κυρίως στις ΗΠΑ, δήλωσε σε συνέντευξή του ο συνιδρυτής Charles Rosier.

Ένα μπουκάλι των 50 ml του πιο δημοφιλούς  προϊόντος της μάρκας, The Rich Cream, πωλείται για περίπου 300 δολάρια στην αλυσίδα λιανικής Sephora. Οι ΗΠΑ αντιπροσωπεύουν τη μεγαλύτερη αγορά της, με περίπου 60% των πωλήσεων, δήλωσε ο Rosier.

Τα προϊόντα της Augustinus Bader, που παρουσιάζονται σε συσκευασίες μπλε και χάλκινου χρώματος, έχουν στηρίξει διασημότητες του Χόλιγουντ, όπως η Melanie Griffith, η οποία επένδυσε αρχικά στη μάρκα μαζί με τον πρώην σύζυγό της Don Johnson.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2018 και φέρει το όνομα του άλλου συνιδρυτή της, του Augustinus Bader, η έρευνα του οποίου στο Πανεπιστήμιο της Λειψίας στη Γερμανία τον οδήγησε στη δημιουργία ενός τζελ για τη θεραπεία του καμένου δέρματος, εξήγησε ο Rosier.

Οι ιδρυτές και ο Γάλλος επιχειρηματίας Jacques Veyrat κατέχουν την πλειοψηφία του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, δήλωσε ο Rosier.

Στους υπόλοιπους επενδυτές περιλαμβάνονται ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας τηλεπικοινωνιών Xavier Niel, ο Antoine Arnault, ο οποίος είναι επικεφαλής επικοινωνίας στην LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, και ο πρόεδρος της Diageo, Javier Ferran, δήλωσε ο Rosier.

Ο Veyrat βρίσκεται σε αποκλειστικές συνομιλίες για την πώληση της εταιρείας ανανεώσιμων πηγών ενέργειας Neoen SA και πρόκειται να κερδίσει 2,6 δισεκατομμύρια ευρώ από τη συναλλαγή.

Οι καθαρές πωλήσεις της Augustinus Bader θα πρέπει να κυμανθούν μεταξύ 130 και 140 εκατομμυρίων δολαρίων φέτος, από περίπου 100 εκατομμύρια δολάρια το 2023, δήλωσε ο Rosier. Ο πρώην συνεργάτης της βραζιλιάνικης BTG Pactual βλέπει τα Ebidta της εταιρείας να διαμορφώνονται σε περίπου 15 εκατ. δολάρια το 2024.

Η μάρκα δεν έχει οικονομικούς περιορισμούς και οι ιδιοκτήτες δεν βιάζονται να την πουλήσουν, δήλωσε ο Rosier, αν και δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να συμβεί αυτό στο μέλλον.

«Αν κάποια στιγμή θα μπορούσε να επιταχυνθεί η ανάπτυξη και θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τη βοήθεια ενός μεγαλύτερου ομίλου, και είναι προς το συμφέρον όλων των μετόχων να το κάνουμε, τότε γιατί όχι;», είπε.

Διαβάστε επίσης:

Ποια brands του κλάδου ειδών πολυτελείας προχωρούν σε πρωτοφανείς εκπτώσεις έως 50%

Shein: Είναι ο κινεζικός κολοσσός το «θαύμα» που περιμένει το Χρηματιστήριο του Λονδίνου;

Golden Goose: Γιατί η «χρυσή χήνα» αναβάλει την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο του Μιλάνου