ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται ειδικότερα για ΣΔΙΤ, εκτιμώμενης αξίας περίπου 400 εκατ. ευρώ και το ενδιαφέρον είναι ότι για πρώτη φορά θα εισέλθει σε έργο Μετρό ιδιώτης.
Η διοίκηση της Αττικό Μετρό προκρίνει το συγκεκριμένο μοντέλο για τη λειτουργία του Μετρό της συμπρωτεύουσας επικαλούμενη λόγους που σχετίζονται με τον έλεγχο του κόστους και την ευελιξία στη διαχείριση του προσωπικού.
Βάσει των πιο πρόσφατων εκτιμήσεων της διοίκησης της Αττικό Μετρό το Μετρό της Θεσσαλονίκης (βασική γραμμή) θα είναι έτοιμο εντός του 2023.
Ο Τεχνικός Σύμβουλος που έχει επιλεγεί από την Αττικό Μετρό θα βοηθήσει στη σύνταξη των τευχών δημοπράτησης του ΣΔΙΤ, με τη χορήγηση οδηγιών, υποδείξεων και συμβουλών για την ανάδειξη κατάλληλου και ικανού αναδόχου. Για το ίδιο ΣΔΙΤ προβλέπεται ακόμα νομικός και χρηματοοικονομικός σύμβουλος.
Διαβάστε επίσης
Στις ράγες η πρώτη φάση της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2030
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΕΦΕΤ: Ανακαλεί παρτίδες λευκής και καστανής ζάχαρης
- Γιώργος Ιωακειμίδης από το συνέδριο της ΕΝΠΕ: Είμαστε όλοι έξω με αναστολή
- UBS για Ελλάδα: Οι νεότερες εκτιμήσεις για την οικονομία – Μεγάλη μείωση στο χρέος προς το ΑΕΠ
- Ρωσική Κατασκοπεία προς Δύση: Προειδοποιεί κατά μιας άμεσης στρατιωτικής σύγκρουσης με τη Μόσχα