ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υπενθυμίζεται ότι η προσφυγή του σχήματος είχε υποβληθεί στην ΕΑΔΗΣΥ στις αρχές Οκτωβρίου, δηλαδή δύο εβδομάδες ύστερα από την ανάδειξη της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ως προτιμητέου επενδυτή. Η εκδίκασή της ξεκίνησε στις 7 Νοεμβρίου και η Αρχή είχε στη διάθεσή της 20 ημέρες προκειμένου να βγάλει τη σχετική απόφαση.
Ωστόσο, η προσφυγή αυτή δεν είχε επηρεάσει την πορεία του διαγωνισμού καθώς στις 13 Οκτωβρίου είχαν απορριφθεί τα ασφαλιστικά μέτρα, ενώ η απόρριψη της από την ΕΑΔΗΣΥ ήρθε στις 23 Νοεμβρίου, δηλαδή λίγες ημέρες νωρίτερα από το διάστημα που είχε η αρχή στη διάθεσή της.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η προσφορά της Κοινοπραξίας που είχε ανέλθει στα 3,106 δισ. ευρώ, υπολειπόταν μόλις 600.000 ευρώ ώστε να τη δοθεί η δυνατότητα να περάσει σε δεύτερο γύρο προσφορών.
Τι σηματοδοτεί η προσφυγή
Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να δημιουργήσει καθυστερήσεις στη διαδικασία της αποστολής της σύμβασης στο Ελεγκτικό Συνέδριο και εν συνεχεία στη Βουλή, καθώς θα χρειαστεί περίπου ένα εξάμηνο για να βγει και να καθαρογραφεί η σχετική απόφαση.
Μάλιστα, προ ολίγου τόσο ο υφυπουργός υποδομών, Νίκος Ταχιάος, όσο και ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ, Δημήτρης Πολίτης, έκαναν ιδιαίτερη αναφορά στον διαγωνισμό για την Αττική Οδό και την αποφυγή της επιστροφής του οδικού άξονα στο Δημόσιο, η οποία και είναι μία εκ των λύσεων εάν υπάρξει καθυστέρηση στην εγκατάσταση του νέου παραχωρησιούχου.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η υφιστάμενη σύμβαση παραχώρησης που έχει αναλάβει η κοινοπραξία Ελλάκτωρ-ΑΒΑΞ λήγει τον Οκτώβριο του 2024 και το ΤΑΙΠΕΔ θα πρέπει να έχει παραδώσει τον οδικό άξονα στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ εντός του ερχόμενου καλοκαιριού. Το χρονοδιάγραμμα για να γίνει αυτό είναι ήδη στενό καθώς είχε εκτιμηθεί ότι η σύμβαση θα είχε πάρει το ΟΚ από το Ελεγκτικό Συνέδριο τον επόμενο Ιούνιο και μετά θα έπρεπε σε διάστημα εβδομάδων να εγκατασταθεί στην Αττική Οδό.
Διαβάστε επίσης
Αττική Οδός: Απορρίφθηκε η προσφυγή των Vinci – Mytilineos για τον διαγωνισμό
Αττική Οδός: Νέα «εμπόδια» στον διαγωνισμό λόγω ένστασης των Vinci – Mυτιληναίος
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!