Απορρίφθηκε η προσφυγή των Mytilineos – VINCI για τον διαγωνισμό της παραχώρησης της Αττικής Οδού σύμφωνα με πληροφοριες πολύ κοντά στην υπόθεση.

Πλέον όλα είναι έτοιμα, ώστε να προχωρήσει η διαδικασία για την υπογραφή της σύμβασης μεταξύ ΤΑΙΠΕΔ, που είχε προκηρύξει τον διαγωνισμό από τον Ιανουάριο του 2022 και της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, που είχε δώσει την καλύτερη προσφορά (3,27 δισ. ευρω) τον περασμένο Σεπτέμβριο.

1

Για να φτάσουμε όμως στην ανάληψη του έργου απο τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, χρειάζονται τρία απαραίτητα βήματα:

Το πρώτο είναι η υπογραφή της σύμβασης με το ΤΑΙΠΕΔ και στη συνέχεια θα ακολουθήσει η κύρωση της σύμβασης από τη Βουλή ως νόμος του κράτους και το οικονομικό κλείσιμο, με τελικό βήμα την εκκίνηση της παραχώρησης.

Τόσο το υπουργείο Υποδομών, όσο και το ΤΑΙΠΕΔ θα πρέπει να «τρέξουν» τις παραπάνω διαδικασίες με πολύ γοργούς ρυθμούς, ώστε η Αττική Οδός να βρίσκεται στα χέρια της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ως το φθινόπωρο.

Υπενθυμίζεται οτι τον Οκτώβριο του 2024 λήγει η υφιστάμενη περίοδος παραχώρησης που έχει αναλάβει η κοινοπραξία ΑΒΑΞ – ΕΛΛΑΚΤΩΡ.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η κοινοπραξία Mytilineos – VINCI είχε προσφύγει αρχικά στην Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων λίγες μέρες μετά την ανακοίνωσή του από το ΤΑΙΠΕΔ.

Σημειωτέον ότι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έδωσε την προσφορά-ρεκόρ, η οποία ξεπέρασε κατά πολύ ακόμα και τις πιο αισιόδοξες εκτιμήσεις του ΤΑΙΠΕΔ, αφήνοντας πίσω με μαθηματική ακρίβεια το δεύτερο μνηστήρα (Mytilineos – Vinci). Αυτό συνέβη, καθώς η προσφορά της κοινοπραξίας που ανήλθε στα 3,106 δισ. ευρώ απείχε μόλις 600.000 από το φράγμα του 5% που ήταν το όριο που είχε θέσει το ΤΑΙΠΕΔ ώστε να ζητήσει δεύτερο γύρο προσφορών.

Διαβάστε επίσης:

Περδικάρης (ΤΕΡΝΑ): Η κοινωνική ευημερία στο επίκεντρο κάθε μας έργου

ΒΟΑΚ: Επίσημα προτιμητέος επενδυτής η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Ξεκίνησε δοκιμαστικά δρομολόγια το πρώτο «πράσινο» λεωφορείο στην Αθήνα – Η αναπάντεχη έκπληξη στον Χρήστο Σταϊκούρα