Παρά την ενίσχυση του μεταφορικού έργου σε όλες τις κατηγορίες, η τιμή των καυσίμων περιόρισε σημαντικά τα καθαρά κέρδη του Ομίλου της Attica Group το 2017, που ανήλθαν σε 1,25 εκατ. ευρώ έναντι 20,25 εκατ. το 2016. Η τιμή των καυσίμων επιβάρυνε τον ακτοπλοϊκό όμιλο με 22 εκατ. ευρώ.

Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων διαμορφώθηκαν το 2017 σε 50,36 εκατ. ευρώ έναντι 70,03 το 2016. Οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν σε 271,54 εκατ. ευρώ έναντι 268,61 εκατ. στη χρήση 2016.

Στις 31.12.2017, τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ανέρχονταν σε 44,10 εκατ. ευρώ έναντι 51,22 την 31η Δεκεμβρίου 2016.

Τα ενσώματα πάγια στοιχεία του ομίλου ανήλθαν σε 527,07 εκατ. ευρώ (547,91 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2016).

Ο συνολικός δανεισμός του ομίλου στις 31.12.2017 ανέρχεται σε 238,73 εκατ. ευρώ (255,45 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2016) από τα οποία 214,43 εκατ. αφορούν μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις (229,81 εκατ. ευρώ την 31η Δεκεμβρίου 2016) και 24,30 εκατ. ευρώ μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις πληρωτέες στην επόμενη χρήση (25,64 εκατ. ευρώ την 31η Δεκεμβρίου 2016).

Τα ίδια κεφάλαια του ομίλου ανήλθαν στις 31.12.2017 σε Ευρώ 402,92 εκατ. και αντιστοιχούν σε Ευρώ 2,10 ανά μετοχή της Εταιρίας.

Μεταφορικό έργο

Κατά τη διάρκεια του έτους 2017 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε μέσω των θυγατρικών της στην Αδριατική θάλασσα και στην ελληνική ακτοπλοΐα με δώδεκα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία, από τα οποία τα έντεκα είναι ιδιόκτητα και το ένα με σύμβαση μακροχρόνιας ναύλωσης.

Κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Δεκεμβρίου 2017 το συνολικό μεταφορικό έργο των πλοίων του ομίλου ενισχύθηκε σε όλες τις κατηγορίες εσόδων με αύξηση κατά 2,2% στους επιβάτες, κατά 5,7% στα Ι.Χ. οχήματα και κατά 3,5% στα φορτηγά αυτοκίνητα. Τα συνολικά δρομολόγια των πλοίων αυξήθηκαν κατά 3,3% σε σχέση με το 2016.

Στην Αδριατική θάλασσα και ειδικότερα στις γραμμές Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα και Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι (σε κοινοπραξία με την ΑΝΕΚ), το μεταφορικό έργο των πλοίων του ομίλου, αυξήθηκε κατά 17,3% στους επιβάτες, κατά 17,0% στα Ι.Χ. οχήματα και κατά 8,0% στα φορτηγά αυτοκίνητα. Τα δρομολόγια των πλοίων στην Αδριατική αυξήθηκαν κατά 2,6% σε σχέση με το 2016.

Στην ελληνική ακτοπλοΐα και ειδικότερα στις γραμμές Πειραιάς-Κυκλάδες, Πειραιάς-Δωδεκάνησα, Πειραιάς-Ηράκλειο, Πειραιάς-Χανιά και Πειραιάς-Νησιά Βορειοανατολικού Αιγαίου, εκτελέστηκαν συνολικά 3,4% περισσότερα δρομολόγια από το 2016, το μεταφορικό έργο του ομίλου αυξήθηκε κατά 0,8% στους επιβάτες, κατά 4,0% στα Ι.Χ. οχήματα, και κατά 1,5% στα φορτηγά αυτοκίνητα. Στις γραμμές Ηρακλείου και Χανίων τα πλοία του ομίλου λειτουργούν κοινοπρακτικά με την ΑΝΕΚ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΕΛΒΑΛΧΑΛΚΟΡ: Πράσινο φως από την Κομισιόν για την απόκτηση του 50% της NEDZINK

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σελόντα: Αύξηση 4,7% στις πωλήσεις το 2017

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: MIG: Δύο νέα μέλη στο ΔΣ ανακοίνωσε η εταιρεία