• Business

    Άθλος Πιτσιόρλα: Έφερε επενδύσεις στην Ελλάδα 20 δισ ευρώ (Αλήθεια, ο Σπίρτζης πόσα λεφτά έφερε;)

    Στέργιος Πιτσιόρλας,


     

    Σίγουρα δεν είναι ο… εκλεκτός του ΣΥΡΙΖΑ, και πολλοί είναι οι υπουργοί και τα στελέχη της κυβέρνησης που δεν θέλουν να τον βλέπουν ούτε ζωγραφιστό. Όμως δυστυχώς γι’ αυτούς (και ευτυχώς για όλους τους υπόλοιπους) ο επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιτσιόρλας όχι μόνο παραμένει στη θέση του, παρά τις συνεχείς επιθέσεις που δέχεται, αλλά κάνει και εξαιρετική δουλειά, προωθώντας μία σειρά αποκρατικοποιήσεων που για διάφορους λόγους είχαν «κολλήσει» τα προηγούμενα χρόνια και φέρνοντας με αυτόν τον τρόπο πολύτιμα έσοδα στα κρατικά ταμεία.

    Μιλώντας τη Δευτέρα σε δημοσιογράφους, ο κ. Πιτσιόρλας αναφέρθηκε σε όλα τα ανοιχτά ζητήματα στο μέτωπο των αποκρατικοποιήσεων, και αποκάλυψε ότι το σύνολο των επενδύσεων που δρομολογούνται στη χώρα μας χάρη στις αποκρατικοποιήσεις που έγιναν και θα γίνουν τα επόμενα χρόνια ανέρχεται στο… αστρονομικό ποσό των 20 δισεκατομμυρίων ευρώ (άραγε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, ένας από τους πιο εκδηλωτικούς επικριτές του Στέργιου Πιτσιόρλα, πόσες επενδύσεις έχει φέρει στην Ελλάδα;).

    spirtzis

    Πρόκειται αναμφίβολα για έναν πραγματικό άθλο του κ. Πιτσιόρλα στην Ελλάδα της κρίσης, όπου οι σοβαροί επενδυτές είναι τουλάχιστον επιφυλακτικοί απέναντι στη χώρα μας, την ώρα μάλιστα που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ κάθε άλλο παρά φιλική είναι προς τις ιδιωτικές επενδύσεις.

    Όπως ανέφερε, λοιπόν, ο Στέργιος Πιτσιόρλας, εντός της εβδομάδας θα προκηρυχθεί εκ νέου ο διαγωνισμός για την εταιρεία τροχαίου υλικού του ΟΣΕ (ΕΕΣΣΤΥ) που πρόσφατα κηρύχθηκε άγονος, δηλώνοντας αισιόδοξος ότι αυτή τη φορά θα υπάρξει επενδυτικό ενδιαφέρον, μετά και την προσφορά των ιταλικών σιδηροδρόμων για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

    TRAINOSE

    Αναφέρθηκε ακόμα στην αποκρατικοποίηση του ΟΛΘ, σημειώνοντας πως οι δεσμευτικές οικονομικές προσφορές θα υποβληθούν εν τέλει τον Οκτώβριο, και όχι μέσα στο καλοκαίρι ή τον Σεπτέμβριο, στη σχεδιαζόμενη 20ετή παράταση της σύμβασης παραχώρησης του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος», για την οποία είπε ότι οι διαπραγματεύσεις θα ολοκληρωθούν μέσα στον Σεπτέμβριο, καθώς και στην Εγνατία Οδό, ο διαγωνισμός για την 40ετή παραχώρηση της οποίας, μαζί με τρεις κάθετους άξονες, θα προκηρυχθεί επίσης εντός του Σεπτεμβρίου.

    el benizelos

    Ο κ. Πιτσιόρλας δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στις επικρίσεις για τη χαμηλή προσφορά του μοναδικού ενδιαφερόμενου για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, των ιταλικών σιδηροδρόμων (45 εκατ. ευρώ), επισημαίνοντας πως η πλέον αισιόδοξη εκτίμηση τοποθετούσε το τίμημα στα 40 εκατομμύρια ευρώ, ενώ αποκάλυψε πως στα σχέδια των Ιταλών είναι να επενδύσουν μέσα στα επόμενα χρόνια ως και 1 δισεκατομμύριο ευρώ (!) στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

    Όσο για την πώληση του 17% της ΔΕΗ και των ποσοστών που ελέγχει το ΤΑΙΠΕΔ στα ΕΛΠΕ και τη ΔΕΠΑ, τόνισε πως τα θέματα αυτά θα εξεταστούν το ερχόμενο έτος.

    pitsiorlas-stergios-700x400

    Οι δημοσιογράφο ρώτησαν εξάλλου τον Στέργιο Πιτσιόρλα αν είναι διατεθειμένος να αναλάβει υψηλόβαθμο πόστο στο νέο υπερταμείο αξιοποίησης της κρατικής περιουσίας, για να απαντήσει λακωνικά: «Δε γνωρίζω»…

    Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:

    http://www.mononews.gr/pios-kremase-ti-proedro-tis-ete-louka-katseli/62181



    ΣΧΟΛΙΑ