array(0) {
}
        
    
Menu
-0.26%
Τζίρος: 448.88 εκατ.

Πούτιν: Υπόσχεται ακόμη περισσότερες «καταστροφές» στην Ουκρανία μετά τη χθεσινή επίθεση στο Καζάν της Ρωσίας

Business

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Η εταιρεία που στηρίζει έμπρακτα την ελληνική οικονομία εδώ και σχεδόν 60 χρόνια

Πλούσιο είναι το οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Ελλάδα.

Η ελληνική ζυθοποιία, μέλος του ομίλου HEINEKEN, υποστηρίζει πολλαπλώς την ελληνική οικονομία, μέσα από τις συνεχείς επενδύσεις και δράσεις που υπερβαίνουν τα στενά όρια του κλάδου που δραστηριοποιείται εδώ και σχεδόν έξι δεκαετίες.

Η συνεισφορά της εταιρείας αποτυπώνεται αναλυτικά στην 3η Μελέτη Κοινωνικών & Οικονομικών Επιδράσεων που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την ΕΥ Ελλάδος.

Ειδικότερα, η επίδραση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας διαμορφώθηκε το 2017 ως εξής:

– Στα 620 εκατ. ευρώ ανήλθε η συνολική προστιθέμενη αξία των δραστηριοτήτων της εταιρείας, η οποία αντιστοιχεί στο 0,35% του ΑΕΠ της χώρας.

562 εκατ. ευρώ (ή 0,75%) είναι η συνολική συνεισφορά στα φορολογικά έσοδα του κράτους.

Για κάθε 1 ευρώ προστιθέμενης αξίας που δημιουργείται από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία προστίθενται 6,56 ευρώ στην ευρύτερη οικονομία.

20.995 θέσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης (ή το 0,57% του συνολικού εργατικού δυναμικού της χώρας) υποστηρίζονται άμεσα και έμμεσα από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

– Υποστηρίζονται τα έσοδα 4.566 εταιρειών προμηθευτών στην Ελλάδα, από 40 κλάδους της οικονομίας.

Στόχος της εταιρείας είναι να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τον αντίκτυπό της στην ελληνική οικονομία, ενώ ήδη δρομολογούνται δυναμικά σχέδια για τα επόμενα χρόνια.

Συγκεκριμένα, την τριετία 2019-2021 προγραμματίζονται επενδύσεις ύψους 43 εκατ. ευρώ μεταξύ άλλων για τον εκσυγχρονισμό των εργοστασίων της, τη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος, την καινοτομία και την υποστήριξη των εξαγωγών. Ήδη, ξεκίνησε το 2019 την εγχώρια παραγωγή μηλίτη στο εργοστάσιο της στην Πάτρα, μια επένδυση ύψους 1,5 εκατ. ευρώ που αναμένεται να δημιουργήσει πάνω από 2 εκατ. ευρώ επιπλέον προστιθέμενη αξία και έως 65 νέες άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης, έχει αναφέρει ότι η παραπάνω επένδυση θα ωφελήσει πολλαπλώς τις ελληνικές επιχειρήσεις και την ελληνική οικονομία που «διψάει» για νέες επενδύσεις στον παραγωγικό τομέα.

«Πρόκειται για ένα project που είναι παράδειγμα πώς η ελληνική παραγωγή μπορεί να δημιουργήσει προστιθέμενη αξία», σημείωσε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως «η Αθηναϊκή Ζυθοποιία υπηρετεί πιστά τη στρατηγική της για εγχώρια παραγωγή των προϊόντων της».

Αξίζει να σημειωθεί πως μέσω του Προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού που ξεκίνησε το 2008, στη χώρα μας παράγονται από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία 17 μπίρες με ελληνικό κριθάρι και υποστηρίζονται 798 θέσεις εργασίας στον αγροτικό τομέα.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία με μια ματιά

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα για περισσότερα από 55 χρόνια. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και σήμερα αποτελεί μέλος του Ομίλου HEINEKEN N.V. Παράγει στην Ελλάδα τις μπίρες ΑΜΣΤΕΛ, Heineken, ΑΛΦΑ, Fischer, ΜΑΜΟΣ (με παραχώρηση άδειας χρήσης σήματος από την οικογένεια Μάμος), ΝΥΜΦΗ και Buckler από 100% ελληνικό κριθάρι, όπως και τις δύο μάρκες μηλίτη, ΜΗΛΟΚΛΕΦΤΗΣ και Strongbow, στο εργοστάσιό της στην Πάτρα, με ελληνικές πρώτες ύλες.

Παράλληλα, στο χαρτοφυλάκιό της ανήκει και το φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ, ενώ εισάγει γνωστές μάρκες μπίρας μεταξύ των οποίων οι: Affligem, SOL, McFarland, Erdinger, Murphy’s, Duvel, Chimay.

Διαθέτει 3 μονάδες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα και 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα καθώς και μια μονάδα εμφιάλωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΙΟΛΗ στη Λαμία.

Από το 2008 πραγματοποιεί το πρώτο και μεγαλύτερο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού μέσω του οποίου προμηθεύεται ελληνικό κριθάρι για την κάλυψη του 100% των αναγκών για την παραγωγή των προϊόντων της. Οι ελληνικές πρώτες ύλες σε συνδυασμό, με τα σύγχρονα ζυθοποιεία και τα 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία, δημιουργούν μια πλήρως καθετοποιημένη ελληνική διαδρομή για τα προϊόντα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

Με τη βοήθεια ενός εκτεταμένου δικτύου διανομής και πώλησης παράγει και διανέμει τα προϊόντα της σε 19 χώρες και στις 5 ηπείρους.

Παράλληλα με την επιχειρηματική της ανάπτυξη, η εταιρεία έχει επενδύσει στον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής διαδικασίας, στην υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης περιβαλλοντικής πολιτικής, τη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος, την ενημέρωση των καταναλωτών για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και την κοινωνική προσφορά, πάντα με την έμπρακτη συμβολή των εργαζομένων της, με διαφάνεια και λογοδοσία.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία διαθέτει από την TÜV AUSTRIA HELLAS ISO 9001:2015 για την ποιότητα των προϊόντων, FSSC 22000: Version 4.1 για την ασφάλεια των προϊόντων (HACCP), ISO 14001:2015 για την προστασία του περιβάλλοντος και OHSAS 18001:2007 για την ασφάλεια και υγεία του προσωπικού.

Επίσης, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που έχει κατακτήσει την ανώτατη Διαμαντένια διάκριση του Εθνικού Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης (CR Index) για το 2013 καθώς και πολυάριθμες βραβεύσεις για την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα που έχει επιδείξει, τη σταθερή επίδοσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη μέριμνα για την κοινωνία και το περιβάλλον.

Τέλος, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει βραβευτεί επανειλημμένα για το εργασιακό της περιβάλλον.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Heineken: Νέος πρόεδρος ο Peter Wennink που «έχτισε» τον κολοσσό ASML
Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Επενδύει στο μέλλον και ενισχύει τους παραγωγούς με το νέο Πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας «Έξυπνη Σπορά»
Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης: Η ανακοίνωση για την υπόθεση με τη Heineken – Διεκδικεί 160 εκατ. ευρώ
Βεργίνα vs Heineken: Ο δικαστικός πόλεμος και η απειλή για αποζημίωση-μαμούθ
Βεργίνα VS Heineken: H ελληνική εταιρεία κέρδισε δικαστική μάχη κατά της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας
Heineken: Πλήγμα από την αδύναμη ζήτηση στην Αμερική – Διατηρεί την πρόβλεψη για αύξηση των ετήσιων κερδών
Τα σενάρια στο ΜΜ για διπλό ανασχηματισμό, τι γυρεύει η αλεπού των τραπεζών στην Αθήνα, πόσα θέλει ο Σαββίδης για το OPEN, το πλοίο φάντασμα και το καλύτερο ξενοδοχείο στην Ελλάδα
Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Αναβαθμίζεται σε Manager Director της Heineken ο Αλέκος Δανιηλίδης
«Έξυπνη Σπορά» από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Μία σπορά για το μέλλον
Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Οι ισχυρές επιδόσεις και τα «χρυσά» μερίσματα στη Heineken