Μια σειρά δράσεων ενεργοποιεί η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με οδηγό τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και τους ESG παράγοντες, με στόχο τη δημιουργία μιας πλατφόρμας θετικής κουλτούρας σε όλη την αλυσίδα αξίας της, γύρω από την έννοια της κοινωνικής συμπερίληψης.

Σύμφωνα με την εταιρεία, ως πρώτος πυλώνας ενεργοποίησης επιλέχθηκε η καθημερινότητα των ανθρώπων με αναπηρία και συγκεκριμένα η ισότιμη πρόσβαση στη θάλασσα, ως αυτονόητο ανθρώπινο δικαίωμα.

1

Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ανέλαβε την εγκατάσταση θαλάσσιων ραμπών (seatracs) στις παραλίες:

1) Φλογητά, του Δήμου Νέας Προποντίδας στη Χαλκιδική,

2) Δημορηγόπουλου, του Δήμου Πατρέων στην Αχαΐα,

3) Λυγαριά, του Δήμου Μαλεβιζίου στην Κρήτη και

4) Σουνίου, του Δήμου Λαυρεωτικής στην Αττική

Οι συγκεκριμένες παραλίες επιλέχθηκαν λόγω της δημοφιλίας τους, καθώς η εκτιμώμενη επισκεψιμότητα τους αναμένεται ιδιαίτερα υψηλή κατά τη θερινή περίοδο, όπως επίσης και για τη δυνατότητα εύκολης πρόσβασης και στάθμευσης πλησίον των ραμπών.

Το seatrac, μια καινοτόμος λύση της ελληνικής εταιρείας ΤΟΒΕΑ, περιλαμβάνει ράμπα-διάδρομο, ειδικό κάθισμα & αποδυτήριο και διευκολύνει την κοινωνικοποίηση όλων των μελών της κοινωνίας, την ποιότητα και την ευεξία στην καθημερινή ζωή, δίνοντας τη δυνατότητα στα άτομα με κινητικά προβλήματα να εισέλθουν στο υδάτινο περιβάλλον αυτόνομα.

Ο εξοπλισμός είναι απολύτως φιλικός προς το περιβάλλον, καθώς λειτουργεί με ηλιακή ενέργεια, τοποθετείται στην εκάστοτε παραλία στην αρχή της θερινής περιόδου και απομακρύνεται, στο σύνολό του, στο τέλος της.

Στην ίδια κατεύθυνση, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, επιβεβαιώνοντας ότι πάντα πορεύεται χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις, υιοθετεί τις αρχές της προσβάσιμης επικοινωνίας σε όλα τα επίπεδα: αφενός ενσωματώνει στα δικά της κανάλια επικοινωνίας (εταιρικός ιστότοπος και σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) τεχνολογίες ώστε κάθε πληροφορία να είναι εύκολα αναγνώσιμη και προσβάσιμη σε όλους και αφετέρου, με μια σειρά σημαντικών συνεργασιών στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, προωθεί στο ευρύ κοινό πρακτικές συμπερίληψης και καταπολέμησης ανισοτήτων.

Παράλληλα, ανάλογες πρωτοβουλίες, όπως για παράδειγμα προωθητικό υλικό με κώδικα Braille, υιοθετούνται και στην επικοινωνία των μαρκών της εταιρείας.

Ο Γιάννης Γεωργακέλλος, Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας δήλωσε σχετικά: «Στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναγνωρίζουμε την έλλειψη της κοινωνικής συμπερίληψης ως μια από τις βασικές προκλήσεις της σημερινής εποχής.

Για εμάς είναι σαφές πως μια τέτοια έννοια δεν αποφασίζεται, ούτε εφαρμόζεται σε μια μέρα με ένα μαγικό ραβδί, αλλά αντίθετα πραγματώνεται σταδιακά με αρκετή δουλειά, σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς.

Είμαστε χαρούμενοι που ξεκινάμε αυτό το ταξίδι με δράσεις απολύτως συμβατές, καταρχάς με την εσωτερική μας κουλτούρα και κατά δεύτερον με τη δραστηριότητά μας ως εταιρεία και ό,τι πρεσβεύουμε τα 60 χρόνια παρουσίας μας στην Ελλάδα.

Πάντα λέμε πως ό,τι κάνουμε στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία το κάνουμε μΑΖί. Ήρθε λοιπόν η ώρα να φέρουμε τη χαρά του να είμαστε πραγματικά μαζί και σε περισσότερους συμπολίτες μας».

Διαβάστε επίσης: 

Hellastron: Εκστρατεία ευρωπαϊκής ημέρας ευαισθητοποίησης για τους εργαζόμενους στους αυτοκινητόδρομους

«Λίφτινγκ» στο superyacht Nabila – Εκεί γυρίστηκε ταινία με τον Τζέιμς Μπόντ, ανήκε στον Τραμπ που το έκανε καζίνο

Trikalinos Αυγοτάραχο: Το χαβιάρι από το Αιτωλικό που κατακτά την Ιαπωνία

──────────────────

Εκλογές 2023