Άλμα στις πωλήσεις κατά 23% για την Aston Martin το β’ τρίμηνο, λόγω της ανόδου τιμών για τα πολυτελή αυτοκίνητα της, ενώ σημείωσε ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο όσον αφορά την επίτευξη των οικονομικών της στόχων για το 2024.

Η απόδοση του β’ τριμήνου ήταν πάνω από τις προσδοκίες των αναλυτών, ωστόσο, άφησε αμετάβλητο το guidance για το σύνολο του έτους.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 23% στα 381,5 εκατομμύρια £ (492 εκατομμύρια δολάρια) το τρίμηνο που έληξε τον Ιούνιο, λόγω των υψηλότερων όγκων αλλά και τιμών.

Ανέφερε ακόμη λειτουργική ζημία 42,3 εκατομμυρίων λιρών, την ώρα που οι μετοχές σημείωσαν άνοδο έως και 6,9% στις προσυνεδριακές διαπραγματεύσεις στο χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Η Aston Martin, της οποίας ηγείται ο Καναδός δισεκατομμυριούχος Lawrence Stroll, βρίσκεται στη μέση μιας προσπάθειας ανάκαμψης που οδήγησε σε πολλαπλές αυξήσεις κεφαλαίων, η πιο πρόσφατη από τις οποίες κατέστησε βασικούς μετόχους την κινεζική Zhejiang Geely Holding Group και το Ταμείο Δημοσίων Επενδύσεων της Σαουδικής Αραβίας.

Τον περασμένο μήνα, η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι είχε συμφωνήσει μια σύνδεση τεχνολογίας ηλεκτρικών οχημάτων με τη Lucid Group, η οποία υποστηρίζεται επίσης από το κρατικό επενδυτικό ταμείο της Σαουδικής Αραβίας.

Ταυτόχρονα, ο κατασκευαστής του Ηνωμένου Βασιλείου, επεκτάθηκε σε μια πολυετή συνεργασία με τη Mercedes-Benz Group.

Σημειώνεται ότι τα μακροχρόνια οικονομικά προβλήματα της Aston Martin, την έχουν οδηγήσει στην εξάρτηση όλο και περισσότερο από συνεργάτες, για την τεχνολογία που άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες θεωρούν βασική για τα προϊόντα τους.

Τα μοντέλα που περιλαμβάνουν το sport utility όχημα DBX και το σπορ αυτοκίνητο DB12 τροφοδοτούνται από κινητήρες Mercedes.

Η μέση τιμή πώλησης των αυτοκινήτων της αυξήθηκε 14% στις 212.000 λίρες το α’ εξάμηνο του 2023.

Διαβάστε επίσης: 

Puma: Η κινεζική αγορά αύξησε τα κέρδη στα 115 εκατ. ευρώ το β’ τρίμηνο

Ροζ σκάνδαλο inside trading με τον δισεκατομμυριούχο ιδιοκτήτη της Τότεναμ

Stellantis: Κέρδη καλύτερα του αναμενομένου το α’ εξάμηνο – Έρχονται νέες περικοπές κόστους