Άσπα Τοπαλίδου, Γενική διευθύντρια ΒΕΑΤ
Αυξημένη ζήτηση για ταξί μέσω της εφαρμογής της BEAT άνω του 30% καταγράφηκε το καλοκαίρι μετά το lockdown, γεγονός που δημιούργησε δυσκολίες σε αρκετούς επιβάτες που δεν μπορούσαν να εξυπηρετηθούν από την υπηρεσία.
Όπως επεσήμανε κατά τη διάρκεια παρουσίασης των νέων πλάνων της εταιρείας, η Γενική Διευθύντρια της BEAT, Άσπα Τοπαλίδου – η οποία βρίσκεται στη συγκεκριμένη θέση θέση εδώ και περίπου 3 μήνες- «μετά το lockdown, ο κόσμος, πρώτον θέλησε να κινηθεί πολύ και δεύτερον λόγω της ανασφάλειας με τον κορονοϊό, προτιμά να μετακινείται είτε με ταξί είτε με ΙΧ».
Η αύξηση της ζήτησης σε συνδυασμό με την αυξημένη κίνηση που παρατηρείται στους δρόμους και τον χρόνο που απαιτείται για τις διαδρομές, δημιούργησε προβλήματα σε αρκετούς χρήστες που προσπαθούσαν να βρουν ταξί μέσω της υπηρεσίας. Στην Αθήνα λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης και τις διαδρομές προς αεροδρόμια και λιμάνια, το πρόβλημα εντάθηκε ακόμη περισσότερο.
«Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού δεν μπορούσαμε να εξυπηρετήσουμε ένα πολύ μεγάλο μέρος της ζήτησης που δεχόταν η εφαρμογή και δημιουργήθηκε δυστυχώς μία δυσαρέσκεια, κάτι που ήταν άσχημο και για εμάς» σημείωσε η κ. Τοπαλίδου.
Ωστόσο, όπως επεσήμανε η ίδια, το πρόβλημα εξομαλύνεται καθώς η εταιρεία προχώρησε σε ένα πακέτο προωθητικών ενεργειών προς τους οδηγούς ώστε να τους δίνονται επιπλέον κίνητρα και πακέτα προκειμένου να δουλεύουν περισσότερο τις ώρες αιχμής. «Ως πλατφόρμα δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά περισσότερα γιατί υπάρχει ένας συγκεκριμένος αριθμός αδειών ταξί και συγκεκριμένος αριθμός οδηγών» εξήγησε.
H Beat το 2021 σε σύγκριση με το 2019 -χωρίς να υπολογίζεται το 2020 ως έτος που ξέσπασε η πανδημία- κατέγραψε μεγάλη ανάπτυξη. Συγκεκριμένα οι διαδρομές αυξήθηκαν κατά 43% ενώ οι εγγεγραμμένοι χρήστες κατά 19%. Συνολικά η εταιρεία συνεργάζεται με περίπου 8.000 οδηγούς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και εξυπηρετεί 1.223.364 επιβάτες.
Το πρόγραμμα για την ηλεκτροκίνηση
Δέσμευση της ΒΕΑΤ είναι έως το τέλος του 2025 να εκμηδενίσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα στις ελληνικές πόλεις που επιχειρεί.
Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία ανακοίνωσε ένα πακέτο στήριξης των οδηγών – συνεργατών της, προσφέροντας τους κίνητρα για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Μέσα από συνεργασίες που θα ρίχνουν το κόστος απόκτησης οχήματος ακόμη και κάτω από 10.000 ευρώ σε συνδυασμό και με τα νέα κίνητρα που δίνονται από την πλευρά της κυβέρνησης, με δεδομένη την απόφαση της όλα τα νέα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη να είναι ηλεκτρικά από το 2025.
Τα κίνητρα στους οδηγούς
Η εταιρεία παρουσίασε τον πρώτο κύκλο συνεργασιών της με τις εταιρίες Mercedes, Citroen, Peugeot, Skoda και Protergia, μέσα από τις οποίες 1.000 οδηγοί-συνεργάτες της θα μπορούν να απολαμβάνουν συγκεκριμένα προνόμια.
«Στόχος της πρωτοβουλία μας είναι με την ίδια τιμή που θα έπαιρναν ένα μεταχειρισμένο όχημα στην αγορά να προσφέρουμε ένα καινούριο ηλεκτρικό αυτοκίνητο» σημείωσε o Νίκος Λυσιγάκης, Public Affairs Manager της BEAT.
«Πήραμε τα βασικά κριτήρια που έθεσαν οι οδηγοί, αυτονομία πάνω από 250 χλμ την ημέρα, πορτ παγκάζ από 350 λίτρα και πάνω καθώς και δυνατότητα για κόστος και support στην Ελλάδα 100%, συζητήσαμε με τις αυτοκινητοβιομηχανίες και πάνω σε αυτά, καταφέραμε να εξασφαλίσουμε προνομιακές εκπτώσεις» πρόσθεσε.
Όσον αφορά στη φόρτιση του οχήματος η εταιρεία, όπως επεσήμανε η κ. Τοπαλίδου, εξασφάλισε σε συνεργασία με την Protergia, την εγκατάσταση και παροχή φορτιστή καθώς και εκπτώσεις στο οικιακό πρόγραμμα ρεύματος.
Επιπλέον η ΒΕΑΤ ανακοίνωσε πως για τους 100 πρώτους συνεργάτες της που θα επενδύσουν σε ηλεκτρικό όχημα, θα επιδοτήσει το κόστος αγοράς και μελέτης της εγκατάστασης των φορτιστών.
Υπολογίζεται ότι από το συγκεκριμένο πρόγραμμα σε πρώτη φάση θα μπορούν να επωφεληθούν οι μισοί περίπου συνεργαζόμενοι οδηγοί με την ΒΕΑT, οι οποίοι είναι οι ίδιοι ιδιοκτήτες ταξί και δουλεύουν σε μία βάρδια. Η απόσβεση της αξίας από την απόκτηση ηλεκτρικού οχήματος με βάση το συγκεκριμένο πρόγραμμα εκτιμάται ότι θα γίνει σε 12 έως 18 μήνες.
Σημειώνεται ότι, συνολικά η FREE NOW, μητρική της Beat, η οποία αποτελεί κοινοπραξία των BMW Group και Daimler AG για τις αστικές μεταφορές, προχωρά σε επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ στην Ευρώπη σε βάθος πενταετίας, με τη μορφή κινήτρων προς τους οδηγούς, ώστε να κάνουν τη μετάβαση στους μηδενικούς ρύπους.
Διαβάστε επίσης:
Τι σημαίνει για την BEAT η απόφαση της Αρχής Διαφάνειας