ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η υποχώρηση της καταναλωτικής δαπάνης στον κλάδο μας, η οποία παρατηρήθηκε από τα μέσα Μαΐου 2024, επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις στην εγχώρια αγορά.
Παρά τις δυσμενείς συγκυρίες, ο συντελεστής μικτού κέρδους του Ομίλου αυξήθηκε κατά 3,18%, αντανακλώντας τη στρατηγική διάθεσης προϊόντων με υψηλότερη προστιθέμενη αξία.
Τα Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBIDTA) ανήλθαν σε €1,797 εκατομμύρια, έναντι €1,953 εκατομμύρια στην αντίστοιχη περίοδο του 2023, σημειώνοντας μείωση 8,03%.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €1,974 εκατομμύρια, έναντι €2,041 εκατομμυρίων στην αντίστοιχη περίοδο του 2023, σημειώνοντας μικρή μείωση 3,27%.
Τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε €1,501 εκατομμύρια έναντι €1,637 εκατομμυρίων στην αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης, παρουσιάζοντας μείωση 8,32%.
Οι πωλήσεις των θυγατρικών του Ομίλου παρουσίασαν αύξηση κατά 10,03%, ενώ τα κέρδη αυτών προ φόρων αυξήθηκαν κατά 12,79%, επιβεβαιώνοντας την επιτυχημένη πορεία τους.
Την 16η Ιουλίου 2024 καταβλήθηκε από την πληρώτρια τράπεζα «Τράπεζα Πειραιώς A.E.» προς τους μετόχους, το μέρισμα που ενέκρινε η Γ.Σ. της 20.6.2024, το οποίο διαμορφώθηκε σε καθαρό προς είσπραξη ποσό 0,130744 ευρώ ανά μετοχή, ήτοι συνολικό ποσό € 1.712.270,04 (Σύνολο Χρηματικού Ποσού Διανεμόμενου μείον του φόρου μερισμάτων).
Το ύψος των διαθεσίμων και βραχυπρόθεσμων επενδύσεων του Ομίλου ανήλθε σε €18,739 εκατομμύρια, ήτοι αυξημένο κατά €4,421 εκατομμύρια σε σύγκριση με την 31.12.2023, γεγονός που πιστοποιεί την υγιή χρηματοοικονομική θέση του Ομίλου.
Η Διοίκηση συνεχίζει να αναζητά επιχειρηματικές ευκαιρίες για την διασπορά του επιχειρηματικού ρίσκου, όπως οι επενδύσεις σε αγορά ακινήτων στην περιοχή της Κρήτης, που προσφέρονται δυνητικά για τουριστική εκμετάλλευση. Η στρατηγική των επενδύσεων σε ακίνητα υποστηρίζεται από ειδικούς, με στόχο τη βέλτιστη αξιοποίηση των ακινήτων που αποκτήθηκαν ή ενδεχόμενα αποκτηθούν στο μέλλον.
Τον Ιούλιο του 2024, η Εταιρία ενίσχυσε το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο, αποκτώντας αποκλειστικά δικαιώματα διανομής για νέες κατηγορίες προϊόντων που αφορούν στη βρεφική ανάπτυξη. Οι σχετικές συμφωνίες αφορούν στα σήματα Chicco και Boppy για Ελλάδα και Κύπρο, καθώς και στα Bebe Comfort και Safety First για την Ελλάδα. Συνολικά, παρά τις προκλήσεις στην εγχώρια και διεθνή αγορά, ο Όμιλος διατήρησε τη δυναμική του, με αυξημένη κερδοφορία από τις θυγατρικές και στρατηγικές επενδύσεις που ενισχύουν τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.
Η Διοίκηση παραμένει επικεντρωμένη στη βελτίωση της κερδοφορίας, στη διασφάλιση της ρευστότητας και στην αξιοποίηση ευκαιριών, τόσο στον βασικό της κλάδο, όσο και σε νέους, με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και τη βιώσιμη ανάπτυξη του Ομίλου.
Διαβάστε επίσης
CNL Capital: Αυξημένα κατά 25% τα έσοδα στο α΄ εξάμηνο – Στα €375.780 ευρώ τα καθαρά κέρδη
Alphabet Education: Παραιτήθηκε η CEO Μαριάννα Πολιτοπούλου
ΣΙΔΜΑ: Στα 92,4 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών – Πτώση τζίρου στο εξάμηνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ουκρανία: Παρουσίασε συντρίμμια του ρωσικού πυραύλου Oreshnik
- Αντώναρος για εκλογές ΣΥΡΙΖΑ: Δεν έχουν ψηφίσει ούτε το 20% από τα νούμερα που δίνει η Κουμουνδούρου
- ΗΠΑ: Η ομάδα του Τραμπ θα συνεργαστεί με την κυβέρνηση Μπάιντεν για μια «διευθέτηση» του πολέμου στην Ουκρανία
- Τσουκαλάς: Με εκκωφαντικό τρόπο επιβεβαιώνεται «ότι οι ισχυρισμοί του κ. Μαρινάκη είναι μια συνειδητή προπαγάνδα»