ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Προβληματισμένοι αλλά αισιόδοξοι οι Έλληνες εφοπλιστές από την επιβολή δασμών από τον Ντόναλντ Τραμπ
Η εξαγορά των δυο αυτών πλοίων ήταν το θέμα συζήτησης όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό καθώς μέχρι στιγμής κρατείτο σαν επτασφράγιστο μυστικό ο νέος ιδιοκτήτης αυτών των πλοίων. Προφανώς αυτό συμβαίνει είτε γιατί η τράπεζα που δανειοδότησε την αγορά δεν θέλει να μαθευτεί είτε γιατί ο νέος ιδιοκτήτης για τους δικούς του λόγους δεν επιθυμεί να γίνει γνωστό.
Τα δύο πλοία, χωρητικότητας 55.300 dwt κατασκευάστηκαν το 2013, και το τίμημα αγοράς τους κυμάνθηκε στα 8,25 εκατ. έως 8,5 εκατ. δολάρια το καθένα. Δηλαδή περίπου 16,75 εκατ. δολάρια. Αν λάβουμε υπόψη ότι στις αρχές του έτους, πριν δηλαδή από δύο μήνες, η αξία τους ήταν στα 20 εκατ. δολάρια και τα δυο και η ηλεκτρονική πλατφόρμα VesselsValue.com ορίζει την αξία αγοράς τους στα 19,6 εκατ. δολάρια, τότε ο αγοραστής επωφελήθηκε σημαντικά από την απόκτηση τους. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι μέσα σε 3 μήνες ο Έλληνας εφοπλιστής πέτυχε να αγοράσει τα 2 πλοία σχεδόν 3 εκατ χαμηλότερα σε σχέση με 3 μήνες πριν
Τα πλοία Capital και Secret, μαζί με τα ίδιου μεγέθους πλοία Sharp και World, που επίσης κατασκευάστηκαν το 2013, είχαν πουληθεί τον Ιανουάριο 2016 στην κορεάτικη εταιρία διαχείρισης κεφαλαίων Mirae Asset έναντι 10 εκατ. δολαρίων το καθένα.

O όμιλος Λαλιώτη σύμφωνα την πλατφόρμα VesselsValue.com διαθέτει έναν στόλο με 16 tankers Ηandysize και Αframax, τα οποία έχουν χτιστεί από το 1990 έως το 2010. H οικογένεια Λαλιώτη είναι ιδιαίτερα χαμηλών τόνων και θεωρείται από τις πλέον δυνατές σε παγκόσμιο επίπεδο. Διαθέτει μεγάλη ρευστότητα και οι κινήσεις τους στην σκακιέρα της ναυτιλίας ήταν πάντοτε προσεκτικές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
