ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την επέκτασή του στην αγορά των τάνκερ αλλά και αγορές στην πεσμένη αγορά ξηρού φορτίου σχεδιάζει για το 2016 ο εφοπλιστής Β. Μαρινάκης, που είδε να ενισχύεται η δύναμη και το κύρος του εφοπλιστικού του ομίλου κατά το 2015, μια χρονιά που ανάγκασε πολλούς άλλους πλοιοκτήτες να χάσουν πλοία και να σημειώσουν ζημιές.
Οι εταιρείες του Β. Μαρινάκη τις επόμενες εβδομάδες παραλαμβάνουν 2 από τα 4 νέα Aframax, που έχει παραγγείλει με Option για επιπλέον 4 από το South Korea’s Daehan Shipbuilding. Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που ο όμιλος συνεργάζεται με το συγκεκριμένο ναυπηγείο.
Ειδικότερα, πρόκειται για τέσσερα πλοία χωρητικότητας 112.800 dwt τα Αρισταίος και Αριστοκλής που θα παραδοθούν το 2016 και ακόμη δύο το Ασκληπιός ΙΙ και Αριστομένης ΙΙ.
Δύο από τα τέσσερα νέα τάνκερ έχουν ήδη ναυλωθεί για πέντε χρόνια από αμερικάνικη πετρελαϊκή.
Συνολικά ο όμιλος Μαρινάκη μαζί με την εισηγμένη στον Nasdaq Capital Product, ελέγχει 70 δεξαμενόπλοια και ετοιμάζει κινήσεις στην αγορά ξηρού φορτίου καθώς η πεσμένη στα τάρταρα αγορά, δημιουργεί ευκαιρίες για ισχυρούς παίκτες.
Με στρατηγική την επέκταση και την ανανέωση του στόλου στον τομέα των δεξαμενόπλοιων και παράλληλα με μακροχρόνιες ναυλώσεις στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων οι εταιρείες του “βλέπουν” αύξηση τω μεριδίων 2-3%.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Chanel: Ένα καλάθι σουπερμάρκετ με την υπογραφή του Karl Lagerfeld έσπασε κάθε ρεκόρ σε δημοπρασία
- Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία κατάσχεσε πάνω από 2,2 εκατ. μέτρα λαθραίου υφάσματος από την Κίνα στο πλαίσιο έρευνας για τελωνειακή απάτη
- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που απειλεί τις αγορές το 2026
- Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, τι θα γίνει σε Metlen και Intralot, τι θα κάνει τώρα η Βρεττού, νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική, νέο deal για Δελαπόρτα, τα dinners Χούρι και Χατζηιωάννου, και γιατί το matsuhisa θα γίνει…Προκοπούπολη