Είναι αποδεδειγμένο γεγονός ότι οι Αμερικανοί καταναλώνουν όλο και λιγότερη ποσότητα αναψυκτικών, προσπαθώντας έτσι να ενστερνιστούν έναν υγιεινό τρόπο ζωής πολεμώντας την παχυσαρκία που καλπάζει στην χώρα τους. Το παράδοξο όμως είναι πως ενώ η κατανάλωση των συγκεκριμένων αναψυκτικών ροφημάτων συνεχίζει να πέφτει με ιλιγγιώδη ταχύτητα, οι μεγάλες εταιρείες όπως η Coca Cola και η Pepsi, φαίνεται να υποστηρίζουν πως η τελική εικόνα των πωλήσεων τους είναι μάλλον θετική.

Οι Αμερικανοί πολίτες φαίνεται να έχουν “κόψει” τις κακές συνήθειες, ελαττώνοντας κατά πολύ την συνολική ποσότητα αναψυκτικών που καταναλώνουν. Τον τελευταίο χρόνο μάλιστα, φαίνεται πως η πτώση που έχει σημειωθεί είναι της κλίμακας του 1.2%, συγκριτικά με το 0.9% που είχε σημειωθεί το 2014. Τα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας συνοψίστηκαν στην ετήσια έρευνα του Beverage Digest.

Για την Coca Cola πιο συγκεκριμένα, τα στοιχεία της έρευνας έδειξαν πως η κατανάλωση του διάσημου αναψυκτικού της έχει πέσει μια μονάδα, ενώ τα στοιχεία για την ανταγωνιστική Pepsi Cola είναι πιο ανησυχητικά καθώς φαίνεται να έχει σημειώσει πτώση της κλίμακας του 3.2 %.

Η αμερικανική αγορά των συγκεκριμένων αναψυκτικών, όπως δείχνουν τα στοιχεία φαίνεται να σημειώνουν σημαντική πτώση τα τελευταία χρόνια, εξαιτίας της ανησυχίας του κόσμου για τις ανθυγιεινές επιπτώσεις που έχουν αυτά τα ποτά στην υγεία μας.

Αν και η αποστροφή των Αμερικανών καταναλωτών προς τις μεγάλες εταιρείες παραγωγής αναψυκτικών, όπως της Coca Cola και της Pepsi όσο πάει και αυξάνεται, οι εταιρείες δεν φαίνονται να ανησυχούν ιδιαίτερα καθώς η μείωση της κατανάλωσης των ποτών τους δεν φαίνεται να επηρεάζουν στην πραγματικότητα της πωλήσεις τους.

Ο τρόπος για την αντιστροφή του αρνητικού γνώμονα είναι, όπως υποστηρίζουν οι δύο εταιρείες, πως ενώ να μετράνε τις πωλήσει ανά γαλόνι για την κατανάλωση των αναψυκτικών τους, στοχεύουν πλέον στις πωλήσεις των κουτιών τους.

Με τον τρόπο αυτό, ενώ τα ποσοστά της κατανάλωσης αναψυκτικών από το αμερικανικό κοινό συνεχίζει να πέφτει, οι μεγάλες βιομηχανίες τους φαίνεται να στοχεύουν στην αύξηση των συσκευασιών και μπουκαλιών τους που προμηθεύονται οι καταναλωτές.

Η Coca Cola για παράδειγμα ως προς αυτή την κατεύθυνση, προσπαθεί να βγάλει περισσότερο κέρδος με το να πουλάει μικρότερες συσκευασίες, καθώς φαίνεται πως είναι αυτές που προτιμούν οι καταναλωτές. Οι συσκευασίες αυτές όπως αναφέρει ο πρόεδρος της Coca Cola στην Βόρεια Αμερική, Sandy Douglas, μπορεί να εμπεριέχουν 30% λιγότερη ποσότητα, αλλά προσφέρουν πολλά περισσότερα στο κέρδος τους.

Αν και η νέα πραγματικότητα στις πωλήσεις των αναψυκτικών φαίνεται να είναι συμφέρουσα για τις μεγάλες βιομηχανίες, ωστόσο οι λύσεις που έχουν βρεθεί είναι προσωρινές και θα πρέπει να γίνουν κινήσεις για περαιτέρω λύσεις.

Μια καλή προσέγγιση της Coca Cola και της Pepsi για της αύξηση των πωλήσεων της είναι η στόχευση προς πιο υγιεινά αναψυκτικά τα οποία φαίνεται να έχουν ιδιαίτερη μεγάλη απήχηση στο καταναλωτικό κοινό.

Είναι σημαντική η άνοδος των πωλήσεων ανάλογων υγιεινών αναψυκτικών όπως των, Dasani, Aquafina και Poland Springs τα οποία έχουν σημειώσει αύξηση από 6.5% στο 11.4% για το 2015.

Δείτε ακόμη:

http://www.mononews.gr/article-to-idrima-marianna-v-vardinogianni-sto-plevro-ton-prosfigon/34229