ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η νέα σημαντική επένδυση θα αφορά στο πρόγραμμα τοποθέτησης φωτοβολταϊκών συστημάτων στις στέγες των καταστημάτων προκειμένου να καλύψουν ιδίες ανάγκες τους σε ενέργεια και αναμένεται να ξεκινήσει εντός του έτους. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που θα υλοποιηθεί σταδιακά μέσα στην επόμενη διετία, συνολικού ύψους 18 εκατ. ευρώ.
Με την κίνηση αυτή η Metro θα επιχειρήσει να αντιμετωπίσει και το ζήτημα του αυξημένου κόστους ενέργειας που άλλωστε προβληματίζει ολόκληρη την αγορά.
Όπως εκτιμά άλλωστε ο κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης, ο οποίος επισκέφθηκε το περίπτερο της εταιρείας στη HORECA, οι τρέχουσες τιμές της ενέργειας δεν θα διαρκέσουν για πάντα, αλλά ποτέ δεν θα γυρίσουν και σε εκείνες που υπήρχαν προ διετίας. Ο ίδιος ελπίζει ότι η κατάσταση θα αρχίσει να ισορροπεί τον Μάιο όταν περάσει ο χειμώνας στην Ευρώπη.
Οι ανατιμήσεις και οι συνέπειες της πανδημίας
Στο μέτωπο των ανατιμήσεων, ο επικεφαλής της Metro εκτιμά ότι θα μετριαστούν ως προς την ένταση έως το καλοκαίρι, ωστόσο αυτή τη στιγμή οι τιμές των προϊόντων συνεχίζουν να φτάνουν αυξημένες στα σούπερ μάρκετ από τους προμηθευτές. Παρά το γεγονός ότι ο ίδιος ήλπιζε πως ήδη θα είχε αρχίσει να μπαίνει «φρένο».
Η πανδημία την τελευταία διετία, σύμφωνα με τον κ. Παντελιάδη, έφερε στις επιχειρήσεις του κλάδου των σούπερ μάρκετ από τη μία πλευρά καθυστερήσεις σε διάφορα πλάνα, από την άλλη πλευρά ωστόσο τους έδωσε και μία «ένεση τζίρου». Ο επιπλέον τζίρος ωστόσο που ήρθε το πρώτο έτος της πανδημίας, «φεύγει» σταδιακά το τελευταίο τετράμηνο. κατάσταση έρχεται σε μία ισορροπία. Ο κ. Παντελιάδης ωστόσο εμφανίζεται ιδιαίτερα αισιόδοξος για το προσεχές καλοκαίρι λόγω του τουρισμού.
Το ηλεκτρονικό κανάλι και η συνεργασία με τη Wolt
Σύμφωνα με τον κ. Παντελιάδη, το κομμάτι του cash and carry που «έμεινε πίσω» λόγω πανδημίας καθώς παρέμενε κλειστό την πρώτη χρονιά το κανάλι Ηoreca, αυτή την περίοδο αναπτύσσεται πολύ γρήγορα.
Κατά την περίοδο της πανδημίας από την άλλη πλευρά, η εταιρεία αναπτύχθηκε σε άλλους τομείς, όπως στο e-shop, αυξάνοντας τους πελάτες και τη βάση της. Επομένως σύμφωνα με τον επικεφαλής της Μetro, στο πλαίσιο αυτό «περιμένουμε να κεφαλαιοποιήσουμε αυτά στα οποία επενδύσαμε».
Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα τα καταστήματα Μy Market- ξεκίνησαν – δοκιμαστικά σε πρώτη φάση – συνεργασία με την πλατφόρμα Wolt για τη διανομή προϊόντων τους. Προς το παρόν, εξυπηρετούνται κάποιες περιοχές της Αθήνας από το κατάστημα της αλυσίδας στους Αμπελοκήπους.
Όπως επισημαίνει ο κ. Παντελιάδης, τα πρώτα μηνύματα είναι θετικά και η συνεργασία αυτή αναμένεται να επεκταθεί το επόμενο διάστημα και σε άλλα καταστήματα. Ο ίδιος εκτιμά ότι το ηλεκτρονικό κανάλι δεν θα γίνει ποτέ το «κύριο» κανάλι ωστόσο φαίνεται πως έχει δικό του «νεανικό κοινό» που το χρησιμοποιεί και αναμένεται να λειτουργήσει παράλληλα με τα φυσικά καταστήματα.
Πάντως, σύμφωνα με τον κ. Παντελιάδη πρόκειται για μία ρευστή αγορά που κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πώς θα είναι σε 3 χρόνια.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αμαζόνιος: Συμβολική επίσκεψη Μπάιντεν – Έντεκα δισ. δολάρια για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγή
- Χοληστερίνη: Όσα πρέπει να ξέρετε για να μειώσετε τους κινδύνους
- Τουρκία: Αρνήθηκε τη χρήση του εναέριου χώρου της στο αεροσκάφος του προέδρου του Ισραήλ
- Αθήνα: Άνοιξαν οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής»