Η Αpple μειώνει τους στόχους παραγωγής για τα πολυαναμενόμενα ακουστικά μικτής πραγματικότητας Vision Pro λόγω δυσκολιών στην παραγωγή του πολύπλοκου σχεδιασμού, ανέφεραν οι Financial Times.

Μετά από επτά χρόνια που χρειάστηκε για την ανάπτυξη του προϊόντος που λανσαρίστηκε ως το πιο σημαντικό μετά το iPhone, πηγές που επικαλούνται οι FT αναφέρουν ότι η εταιρεία ετοιμάζεται τώρα να κατασκευάσει λιγότερες από 400.000 συσκευές των 3.499 δολαρίων το 2024.

Επίσης, δήλωσαν ότι η κινεζική Luxshare είναι επί του παρόντος η μοναδική εταιρεία συναρμολόγησης των ακουστικών της Apple.

Η πολυπλοκότητα του σχεδιασμού των ακουστικών και οι δυσκολίες στην παραγωγή είναι ο λόγος αλλαγής των αρχικών στόχων της Apple, ενώ και τα σχέδια για μία πιο προσιτή οικονομικά έκδοση των ακουστικών θα καθυστερήσουν, σύμφωνα με το δημοσίευμα.

Η Apple έχει ήδη επισημάνει ότι η συσκευή Vision Pro δεν θα κυκλοφορήσει μέχρι τις «αρχές του επόμενου έτους». Οι αναλυτές εκτιμούν ότι αυτό έχει να κάνει περισσότερο με τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας παρά με το να δοθεί χρόνος στους προγραμματιστές να δημιουργήσουν εφαρμογές για τα Vision Pro.

Η συσκευή, η οποία μοιάζει με γυαλιά του σκι, προβάλλει εφαρμογές όπως προγράμματα περιήγησης στο διαδίκτυο, βιντεοκλήσεις και παιχνίδια στο οπτικό πεδίο του χρήστη, κάνοντάς τα να φαίνονται τεράστια.

Οι προβλέψεις για χαμηλούς όγκους αντανακλούν την έλλειψη εμπιστοσύνης της Apple στο να μπορέσει να κλιμακώσει την παραγωγή, σύμφωνα με αναλυτές και ειδικούς του κλάδου, μετά από χρόνια χαμένων προθεσμιών για την κυκλοφορία της συσκευής.

Η Apple, της οποίας η χρηματιστηριακή αξία έκλεισε πάνω από τα 3 τρισεκατομμύρια δολάρια την Παρασκευή, τρεις εβδομάδες μετά την ανακοίνωση για τα ακουστικά, αρνήθηκε να σχολιάσει το θέμα.

Μεταξύ των σημαντικότερων εμποδίων που αντιμετωπίζει η εταιρεία είναι η κατασκευή των οθονών για τη συσκευή. Αποτελούνται από δύο οθόνες micro-OLED — μία για κάθε μάτι — και έναν κυρτό φακό που βλέπει προς τα έξω. Οι εσωτερικές οθόνες προσφέρουν ανάλυση καλύτερη από ό,τι κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην αγορά.

Η Apple ήταν δυσαρεστημένη με την παραγωγικότητα των προμηθευτών, σύμφωνα με τις πηγές, ειδικά με την απόδοση των micro-OLED. Οι οθόνες είναι το πιο ακριβό εξάρτημα του Vision Pro.

Στο μεταξύ, η εταιρεία επεξεργάζεται ήδη τις μεταγενέστερες γενιές των ακουστικών, συμπεριλαμβανομένης μιας πιο προσιτής έκδοσης που αναμένεται να προσελκύσει περισσότερο τους καταναλωτές της μαζικής αγοράς, σύμφωνα με το ρεπορτάζ των FT.

Η Apple συνεργάζεται με τις κορεάτικες εταιρείες κατασκευής οθονών Samsung και LG για αυτό το ακουστικό δεύτερης γενιάς. Προκειμένου να μειωθεί η τιμή, η κατασκευάστρια του iPhone έχει ερευνήσει το ενδεχόμενο χρήσης οθονών άλλης τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των mini-LED, αλλά οι πηγές αναφέρουν ότι επιμένει στην χρήση micro-OLED.

Η περικοπή στις προβλέψεις για το 2024 απογοήτευσε τη Luxshare, η οποία προετοιμάζεται ώστε να είναι σε θέση να κατασκευάζει σχεδόν 18 εκατομμύρια μονάδες ετησίως τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με πληροφορίες.

Διαβάστε ακόμη:

Η κεφαλαιοποίηση της Apple στο κατώφλι των 3 τρισ. δολαρίων – Τι λένε οι αναλυτές

Η Κωτσόβολος συστήνει στην Ελλάδα το μοναδικό νέας γενιάς Apple Shop

Apple: Υποβάθμιση σε neutral από την UBS