ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέα καταστήματα σχεδιάζει στην Ελλάδα η Lοuis Vuitton, με τον ιστορικό γαλλικό οίκο πολυτελών ειδών να επενδύει στη χώρα μας, βλέποντας τις προοπτικές ανάπτυξης.
Σύμφωνα με αποκλειστική δήλωση στο mononews, του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος συναντήθηκε την Τετάρτη με υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας, η Lοuis Vuitton σχεδιάζει τη δημιουργία 4-5 καταστημάτων, στην Αττική και άλλες περιοχές της χώρας.
Σημειώνεται ότι αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, λειτουργούν 3 καταστήματα Lοuis Vuitton, ένα στην Αθήνα, στην οδό Βουκουρεστίου και δύο στη Μύκονο.
Η ανάδειξη των επενδυτικών ευκαιριών που προσφέρει η Ελλάδα και η προσέλκυση επενδύσεων ήταν εξαρχής ένα από τα «στοιχήματα» που είχε βάλει η κυβέρνηση αλλά και προσωπικά ο αρμόδιος υπουργός, Άδωνις Γεωργιάδης.
Παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικράτησαν διεθνώς τον τελευταίο 1,5 χρόνο λόγω της πανδημίας, οι προσπάθειες προς αυτό τον στόχο, όχι μόνο συνεχίστηκαν αλλά και εντάθηκαν, με τον ίδιο τον Άδωνι Γεωργιάδη, να διαδραματίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο για την προσέλκυση επενδύσεων.
Εξάλλου και οι νομοθετικές πρωτοβουλίες του υπουργείου Ανάπτυξης όπως το νομοσχέδιο για τις στρατηγικές επενδύσεις και τη βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος καθώς και νέος Αναπτυξιακός Νόμος που θα έρθει το επόμενο διάστημα κινούνται προς αυτή τη κατεύθυνση. Παρέχουν κίνητρα για την προσέλκυση επενδύσεων και παράλληλα επιταχύνουν και απλουστεύουν τις διαδικασίες για όσους θέλουν να επενδύσουν στη χώρα μας.
Η Lοuis Vuitton και η Ελλάδα
Στη συνάντηση της Τετάρτης με τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, προκειμένου να συζητήσουν σχετικά με τις επενδυτικές ευκαιρίες στη χώρα μας, παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος Νοτίου Ευρώπης της Louis Vuitton, Francois Pedrol, ο Γενικός Διευθυντής EMEA (Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, που περιλαμβάνει τις χώρες: Ισπανία, Πορτογαλία, Μαρόκο , Ισραήλ, Τουρκία και Ελλάδα), Alexandre Frota καθώς και η PR Director της Louis Vuitton, Αρετή Ντάρμα, στέλεχος με μεγάλη εμπειρία και σημαντική δουλειά εδώ και περίπου 15 χρόνια στη συγκεκριμένη θέση.
Πέραν πάντως των καταστημάτων που ήδη διαθέτει η Lοuis Vuitton στη χώρα μας και του πλάνου της για περαιτέρω επενδύσεις, το ενδιαφέρον του γαλλικού οίκου για την Ελλάδα αποτυπώνεται και με διαφορετικούς τρόπους.
Όπως για παράδειγμα πριν από περίπου έναν μήνα, όταν η εταιρεία, επέλεξε ένα ελληνικό νησί, τη Μήλο, για το σκηνικό της νέας της καμπάνιας. Τότε, οι εικόνες με τις ομορφιές του νησιού ταξίδεψαν, μέσω της Lοuis Vuitton, σε ολόκληρο τον κόσμο, με το βίντεο της καμπάνιας να αποτελεί διαφήμιση για τη χώρα μας.
Όπως φαίνεται πάντως γενικότερα, η αγορά πολυτελών ειδών αρχίζει να ξαναβρίσκει σιγά σιγά τους παλιούς της ρυθμούς, έπειτα από τις δυσμενείς συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία καθώς και η περίοδος της οικονομικής κρίσης που προηγήθηκε. Και μέσα σε αυτό το πλαίσιο, το ενδιαφέρον ενός παγκοσμίου φήμης οίκου να επενδύσει στην Ελλάδα, δίνει σε κάθε περίπτωση, ένα ενθαρρυντικό μήνυμα για την επόμενη μέρα.
Διαβάστε επίσης:
Άδωνις Γεωργιάδης: Συζήτησε με εκπροσώπους της Louis Vuitton τις επενδυτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα
Louis Vuitton: Η Μήλος ως ιδανικό σκηνικό σε μια καμπάνια σαν έργο τέχνης (video)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δίκη Πελικό: Η δήλωση της Ζιζέλ Πελικό μετά την ανακοίνωση της ετυμηγορίας
- Τεχνική Ολυμπιακή: «Πράσινο φως» στον συμψηφισμό ζημιών ύψους 130 εκατ. ευρώ
- ΚΕΠΕΑ/ΓΣΕΕ: Διευκρινίσεις για τον τρόπο αμοιβής των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα στις αργίες της εορταστικής περιόδου
- Τσουκαλάς σε Μαρινάκη για εποχικούς πυροσβέστες: Γιατί η κυβέρνηση αρνείται κάθε πρωτοβουλία που στηρίζει την κοινωνία;