Την πρώτη μεγάλη ηχηρή απώλεια διεθνούς  brand άρχισε να μετρά η Folli Follie. Πρόκειται για την αμερικανική NIKE η διοίκηση της οποίας ενημέρωσε με επίσημη επιστολή σήμερα το ΔΣ της FF ότι σταματάει η συνεργασία μαζί τους. Χρονικά η διακοπή της συνεργασίας προσδιορίστηκε στις αρχές του 2019. Η NIKE ήταν το πετράδι στο στέμμα της Folli καθώς ήταν η φίρμα που της απέφερε σημαντικά κέρδη. Δεν είναι ακόμα σαφές τι θα πράξει η πολυεθνική δηλαδή εάν θα υπάρξει νέα συνεργασία με άλλο επιχειρηματικό σχήμα η θα κινηθεί αυτόνομα στην ελληνική αγορά.

Της απόφασης της NIKE προηγήθηκαν τρεις πολύ γνωστές μάρκες μόδας που αποφάσισαν να τερματίσουν τη συνεργασία τους με την εταιρεία της οικογένειας Κουτσολιούτσου, η οποία βρίσκεται αντιμέτωπη με το φάσμα της χρεοκοπίας μετά την άρνηση του Δικαστηρίου να την εντάξει σε καθεστώς προσωρινής προστασίας.

Οι τρεις εταιρίες ήταν οι  UGG, Scotch & Soda και Guess, οι οποίες «κοσμούσαν» μέχρι πρότινος το πλούσιο χαρτοφυλάκιο της Folli Follie και προσέθεταν κύρος και υπεραξία στον ελληνικό όμιλο.  

Η UGG ανήκει στην αμερικάνικη Deckers Outdoor Corporation και είναι πασίγνωστη για τις κλασικού στυλ μπότες από δέρμα προβάτου.

Μάλιστα, το 2000, οι UGG sheepskin μπότες παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην εκπομπή «Oprah’s Favorite Things», όπου η Oprah με έμφαση δήλωσε ότι «αγαπά τις UGG μπότες της». Από εκείνη τη στιγμή, όλος ο κόσμος άρχισε να μιλάει για την UGG.

Η Scotch & Soda, η οποία ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 1980 από το Άμστερνταμ είναι διάσημη για τις πλούσιες σε λεπτομέρειες και ποιοτικές σειρές ρούχων που διαθέτει για άνδρες, γυναίκες και παιδιά ενώ η Guess Jeans, η οποία εδρεύει στις ΗΠΑ φημίζεται για τα ξεχωριστά τζιν και έχει  καθιερωθεί ως μία ιδιαίτερα αγαπητή μάρκα σε παγκόσμιο επίπεδο, χάρη στις επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες που έχει κατά καιρούς πραγματοποιήσει.

Η παραπάνω εξέλιξη της NIKE δεν αποτελεί έκπληξη για όσους παρακολουθούν από κοντά την πολύκροτη υπόθεση της FF. Κάποιοι μάλιστα στην αγορά εκτιμούν πως δεν θα αργήσει η στιγμή που και οι άλλες μάρκες θα «σπάσουν» τα συμβόλαια που έχουν με την παραπαίουσα Follli Follie και θα αρχίσουν να αναζητούν «νέα στέγη» και νέο συνεργάτη, ο οποίος θα αναλάβει τη διανομή τους επί ελληνικού εδάφους. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Folli Follie: Ραγδαίες εξελίξεις, παραιτήθηκε από CEO ο Τζώρτζης Κουτσολιούτσος