ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Αιφνιδιαστική επίσκεψη στα γραφεία του ΟΣΕ πραγματοποίησε χθες αρμόδια Ομάδα της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων για να συλλέξει τα τεκμήρια, τα οποία αφορούν τις διαδικασίες ασφάλειας και το αν τηρήθηκαν αυτές, τα οποία… δεν της απέστειλε ο ΟΣΕ.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο της αυτεπάγγελτης έρευνας, η Ομάδα Αξιολόγησης της Αρχής ζήτησε τόσο από τον ΟΣΕ όσο και από την Hellenic Train μια σειρά από έγγραφα-τεκμήρια, τα οποία θα αποδεικνύουν σε τι βαθμό τηρήθηκαν οι όροι ασφαλείας που περιγράφονται από τον ΟΣΕ στο Σχέδιο Διαχείρισης Ασφάλειας.
Μεταξύ άλλων, είχαν ζητηθεί δελτία έλξης, φύλλα πορείας, απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες μεταξύ των μηχανοδηγών και του σταθμάρχη κ.λπ. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η απάντηση της Hellenic Train είναι ότι δεν υπάρχουν στοιχεία, καθώς όλα καταστράφηκαν και παρέπεμψαν στον ΟΣΕ για να ζητηθούν αντίγραφα από εκεί.
Ο ΟΣΕ, από την πλευρά του, έστειλε κάποια στοιχεία, όμως ελλιπή, όπως αναφέρουν πηγές, και έτσι η Ομάδα αξιολόγησης της ΡΑΣ επισκέφθηκε χθες τα γραφεία του Διαχειριστή των σιδηροδρόμων, για να συλλέξει από μόνη της ό,τι χρειαζόταν. Μάλιστα, κάποια επιπλέον στοιχεία αναμένεται να τα στείλει σήμερα ο ΟΣΕ στην Αρχή.
Ακολούθως το σύνολο των τεκμηρίων θα αξιολογηθεί, ώστε να βγει το πόρισμα για το επίπεδο ασφάλειας που τηρούσε ο ΟΣΕ, ενδεχόμενες κυρώσεις ή και αφαίρεση του Πιστοποιητικού Ασφαλείας, μέχρι να διορθωθούν οι ελλείψεις.
Tο Πιστοποιητικό Ασφαλείας
Οι διαχειριστές υποδομής όπως ο ΟΣΕ, έχουν την κύρια ευθύνη για τον ασφαλή σχεδιασμό, τη συντήρηση και τη λειτουργία του οικείου σιδηροδρομικού δικτύου και υπόκεινται σε έγκριση ασφάλειας από τη ΡΑΣ που εκδίδει το Πιστοποιητικό Ασφαλείας, το οποίο απαιτείται για να μπορεί ο ΟΣΕ να λειτουργεί. Για να διατηρήσει το Πιστοποιητικό Ασφάλειας ο ΟΣΕ θα πρέπει να τηρούνται όσα προβλέπει ο ίδιος ο στο Σχέδιο Διαχείρισης Ασφάλειας το οποίο έχει καταθέσει στη ΡΑΣ για να λάβει το Πιστοποιητικό Ασφάλειας.
Στα Σχέδια Διαχείρισης Ασφάλειας καταγράφονται με κάθε λεπτομέρεια οι διαδικασίες οι οποίες πρέπει να εφαρμόζονται από τις Σιδηροδρομικές Επιχειρήσεις και τον ΟΣΕ, βάσει της εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας για τους σιδηροδρόμους, προκειμένου να διασφαλίζεται η τήρηση όλων των κανόνων και απαιτήσεων ασφαλείας. Τα Σχέδια αυτά αποτελούν τον οδηγό και το εργαλείο των προαναφερθέντων σιδηροδρομικών φορέων, μέσω των οποίων αξιολογούν, ελέγχουν και προλαμβάνουν οποιοδήποτε κίνδυνο.
Εμπλοκή της Ευρωπαϊκής Αρχής Σιδηροδρόμων
Επίσης, το πόρισμα που θα βγάλει η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων θα κοινοποιηθεί και στην Ευρωπαϊκή Αρχή Σιδηροδρόμων, η οποία έχει την ευθύνη για το πιστοποιητικό Ασφαλείας της Hellenic Train, προκειμένου να κινηθεί αναλόγως.
Το πιστοποιητικό ασφαλείας της Hellenic Train εγκρίνεται από την Ευρωπαϊκή Αρχή Σιδηροδρόμων και όχι την ελληνική, καθώς η εταιρεία πραγματοποιεί και διεθνή δρομολόγια. Ωστόσο, πληροφορίες αναφέρουν ότι οι δύο Αρχές συνεργάζονται στενά και τα συμπεράσματα του πορίσματος αναμένονται και από την Ευρωπαϊκή Αρχή Σιδηροδρόμων.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας