Περίπου 10 μέρες πριν από τα Χριστούγεννα, την ερχόμενη Παρασκευή, το νέο μίνι ΙΚΕΑ, αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του στον τέταρτο όροφο του εμπορικού κέντρου The Mall Athens στο Μαρούσι.

Το κατάστημα εκτείνεται σε χώρο 2.000 τ.μ., θα έχει πάνω από 1.000 άμεσα διαθέσιμους κωδικούς ενώ όλα τα προϊόντα θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία και παράδοση στον χώρο των πελατών ή παραλαβή από τα καταστήματα ΙΚΕΑ Κηφισός ή ΙΚΕΑ Αεροδρόμιο. Επιπλέον, εντός του καταστήματος θα λειτουργεί και εστιατόριο ΙΚΕΑ.

Πρόκειται για το δεύτερο από τα καταστήματα «νέας γενιάς» που αναπτύσσει ο Όμιλος Fourlis – με επικεφαλής τον Βασίλη Φουρλή-  το οποίο ανοίγει στην Ελλάδα. Είχε προηγηθεί το «μίνι» ΙΚΕΑ  στον Πειραιά, το οποίο λειτουργεί από τις αρχές του έτους. Τα μικρού μεγέθους ΙΚΕΑ, σε αντίθεση με τα μεγάλα καταστήματα ΙΚΕΑ που γνώριζαν οι καταναλωτές τα προηγούμενα  χρόνια,  βρίσκονται εντός του αστικού ιστού και εκτείνονται  σε 1.000 έως 2.000 τ.μ.

Αλλάζει ο τέταρτος όροφος του The Mall Athens

Έπειτα από τις εργασίες που γίνονταν όλο το προηγούμενο διάστημα, ο τέταρτος όροφος του The Mall Athens, ο οποίος μέχρι πρόσφατα φιλοξενούσε καταστήματα εστίασης, πλέον «μεταμορφώνεται» ολόκληρος σε έναν χώρο ΙΚΕΑ, δίνοντας παράλληλα και έναν νέο χαρακτήρα στο εμπορικό κέντρο.

Μιλώντας στο mononews το προηγούμενο διάστημα, ο Οικονομικός Διευθυντής του Ομίλου, Γιώργος Αλεβίζος, είχε επισημάνει πως η λειτουργία του νέου μίνι ΙΚΕΑ στον συγκεκριμένο χώρο αποτελεί «μία πρόκληση», η οποία αναμένεται να είναι επωφελής και για τις δύο πλευρές, τόσο για τον Όμιλο Fourlis όσο και για το εμπορικό κέντρο της Lamda Development.

Ο Όμιλος Fourlis το επόμενο διάστημα αναμένεται να προχωρήσει και στα επόμενα πλάνα του με πιο άμεσο  τη λειτουργία του νέου logistic center που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες των Intersport, περί τον Μάιο του 2022.

Παράλληλα, αναμένονται και οι ανακοινώσεις – σύντομα, όπως είχε επισημάνει ο πρόεδρος του Ομίλου, Βασίλης Φουρλής, κατά την πρόσφατη ενημέρωση των αναλυτών- σχετικά με την είσοδο της Fourlis σε νέα κατηγορία λιανικής, η οποία θα συμπληρώσει τις υφιστάμενες κατηγορίες στις οποίες αναπτύσσεται, δηλαδή των αθλητικών ειδών και οικιακού εξοπλισμού.

Όσον αφορά τέλος στην πορεία των πωλήσεων κατά το τρίτο τρίμηνο, σύμφωνα με όσα είχε επισημάνει η διοίκηση της εταιρείας εξελίχθηκε θετικά. Συγκρίνεται ουσιαστικά με το αντίστοιχο του 2019 που ήταν ένα «κανονικό» τρίμηνο, προ πανδημίας δηλαδή. Και ο Οκτώβριος ήταν ένας καλός μήνας για τον Όμιλο, με τις πωλήσεις να εμφανίζονται κατά 5% αυξημένες σε σχέση με τον αντίστοιχο του 2019.

Τον Νοέμβριο, όταν τα περιοριστικά μέτρα κατά της Covid-19 επέστρεψαν σε αρκετές χώρες και στην Ελλάδα άρχισαν να εφαρμόζονται έλεγχοι κατά την είσοδο των καταναλωτών, οι πωλήσεις εμφανίστηκαν μειωμένες κατά 10-12% σε σχέση με το 2019, ενώ το 2020 τον αντίστοιχο μήνα, τα καταστήματα ήταν κλειστά. Για τον Δεκέμβριο τέλος οι εκτιμήσεις ήταν πως θα κυμανθεί αντίστοιχα με τον Νοέμβριο.

Διαβάστε επίσης:

Βασίλης Φουρλής (Fourlis): Τα επόμενα σχέδια και τα πλάνα για την Τουρκία