Επιφυλάξεις και αμφιβολίες σχετικές με κυκλοφοριακά ζητήματα που ενδέχεται να δημιουργήσει στα νότια προάστια η κατασκευή του ολοκληρωμένου συγκροτήματος καζίνο στο Ελληνικό εξέφρασαν οι δήμοι Ελληνικού – Αργυρούπολης & Γλυφάδας, κατά τη δημόσια διαβούλευση του έργου.

Θυμίζουμε πως η επένδυση ύψους 1,5 δισ. ευρώ υλοποιείται από την κοινοπραξία των ΓΕΚ Τέρνα και Hard Rock International, ενώ το έργο θεμελιώθηκε λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 2023.

1

H διαβούλευση ήταν στον αέρα έως τις 23 Φεβρουαρίου, οπότε και διενεργούνταν οι γνωμοδοτήσεις των αρμόδιων υπηρεσιών. Κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης συνεδρίασε το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Γλυφάδας, προκειμένου να γνωμοδοτήσει επί της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του κτιριακού συγκροτήματος, κατά τη διάρκεια του οποίου εκφράστηκαν σοβαρές αμφιβολίες σχετικά με την κυκλοφοριακή μελέτη που περιλαμβάνεται και αποτελεί βάση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. Σύμφωνα με το δήμο «είναι αδιανόητο το γεγονός ότι η κυκλοφοριακή μελέτη δεν τέθηκε ποτέ σε διαβούλευση και δε ζητήθηκε από το δήμο Γλυφάδας να εισφέρει τις απόψεις του επί των σχεδιαζόμενων κυκλοφοριακών αλλαγών».

Στο έργο που αναπτύσσεται στο νότιο άκρο του οικοπέδου του πρώην αεροδρομίου, πάνω από τη λεωφόρο Ποσειδώνος θα λειτουργήσει ξενοδοχείο 5 αστέρων (περίπου 3.000 κλινών), καζίνο διεθνών προδιαγραφών, μεγάλο εκθεσιακό και συνεδριακό, χώρο συνάθροισης κοινού (συναυλιακό χώρο χωρητικότητας 4.000 και 10.000 θέσεων), καταστήματα λιανικής, καταστήματα εστίασης, συγκρότημα πισίνας και spa.

«Είναι, λοιπόν, βέβαιο, ότι η συνάθροιση κοινού που θα προκληθεί εξαιτίας της υπερσυγκέντρωσης χρήσεων τέτοιου είδους στο συγκεκριμένο σημείο θα προκαλέσει υπερκορεσμό τόσο στο υφιστάμενο όσο και στο υπό διαμόρφωση νέο οδικό δίκτυο», αναφέρει η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, προσθέτοντας πως «η περιοχή του κτιριακού συγκροτήματος δεν εξυπηρετείται επί του παρόντος από μέσα μαζικής μεταφοράς, ενώ επιπλέον δεν υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση για το χρόνο έναρξης λειτουργίας του μετρό στην περιοχή της Κάτω Γλυφάδας.

Σύμφωνα επίσης με τις δημοτικές αρχές, κατά τη συζήτηση των μελετών με την Τέρνα προτάθηκε από τους εκπροσώπους του δήμου Γλυφάδας, η κατασκευή μεγαλύτερου υπόγειου πάρκινγκ. Όπως αναφέρει ο δήμος, οι εκπρόσωποι του IRC απέρριψαν τη συγκεκριμένη πρόταση επικαλούμενοι «κατά την κρίση μας» μη πειστικά επιχειρήματα.

Επιφυλάξεις ως προς τμήματα της συνολικής μελέτης του έργου εξέφρασε και ο δήμος Ελληνικού – Αργυρούπολης, ο οποίος, πάντως, δε συγκάλεσε δημοτικό συμβούλιο για το ζήτημα, αλλά σύστησε μία επιτροπή για τη διατύπωση αμφιβολιών, εξαιτίας μίας σειράς θεμάτων, κατά κύριο λόγο του κυκλοφοριακού λόγω της έλλειψης σταθμού μετρό.

Πρέπει να αναφερθεί πως οι γνωμοδοτήσεις των υπόλοιπων αρμοδίων υπηρεσιών ήταν θετικές, με την τελική έγκριση να αναμένεται από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Πρόσφατα, η Περιφέρεια Αττικής γνωμοδότησε θετικά επί της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.

Τι κατασκευάζεται στο συγκρότημα καζίνο

Το συγκρότημα που αναπτύσσεται στο νότιο άκρο του οικοπέδου, πάνω από τη λεωφόρο Ποσειδώνος, θα αναπτυχθεί κτίριο που στόχος είναι να πιστοποιηθεί κατά το πρότυπο BREEAM. Οι προκατασκευαστικές εργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει, με σκοπό να ανεγερθεί πύργος με ύψος 197 μέτρων ή 42 ορόφων.

Ο πύργος θα φιλοξενεί περισσότερα από 1.000 δωμάτια και σουίτες, για σχεδόν 3.500 επισκέπτες, με θέα στη θάλασσα αλλά και στην Αθήνα έως τον Παρθενώνα. Ο τελευταίος όροφος θα περιλαμβάνει πισίνα, μπαρ, το Rock Spa και το κέντρο γυμναστικής Body Rock.

Στο συγκρότημα θα λειτουργήσουν σχεδόν 20 καφέ και εστιατόρια, μεταξύ των οποίων και το δεύτερο Hard Rock cafe της Αθήνας, ενώ το καζίνο θα περιλαμβάνει 200 τραπέζια και 2.000 μηχανήματα τυχερών παιχνιδιών σε επιφάνεια 15.000 τ.μ..

Διαβάστε επίσης:

Νέο πόλεμο με τη Booking ανοίγουν οι ξενοδόχοι

Νέες επενδύσεις πολλών αστέρων και στο Ιόνιο

Χριστίνα Μήτση: Τι σχεδιάζει ο όμιλος Mitsis στο νησί των Ιπποτών