ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο μέσος ημερήσιος ναύλος στα capes που μεταφέρουν κυρίως σιδηρομετάλλευμα, αυξήθηκε κατά 6.244 δολ ή 32,8% σε μία ημέρα και σκαρφάλωσε στα 25.280 δολ. Οι αυξανόμενοι όγκοι φορτίου σιδηρομεταλλεύματος από τη Βραζιλία προς την Κίνα, καθώς τα αποθέματα της μεγάλης αυτής χώρας εξαντλούνται, συνέχισαν να ενισχύουν την αγορά.
Κερδισμένοι όσες ναυτιλιακές διαθέτουν πλοία μεγέθους Capesize, όπως είναι η Maran Dry του Γιάννη Αγγελικούση με 47 capes, η TMS Dry του Γιώργου Οικονόμου με 32 πλοία , η Star Bulk που διευθύνεται από τον Πέτρο Παππά με 21 capesize, ο όμιλος της Navios της Αγγελικής Φράγκου 26 capes, , η Golden Union της Οικογένειας Βενιάμη με 21, η Alpha Bulkers της Άννας Αγγελικούση με 20, η Marmaras Navigation της οικογένειας Διαμαντίδη με 16, η Diana Shipping του Συμεών Παληού με 14 capesize πλοία κ.α.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με παράγοντες της ναυτιλίας που παρακολουθούν από πολύ κοντά τις εξελίξεις, η αγορά βρίσκεται ακόμη σε χαμηλά σχετικά επίπεδα και επίσης δεν αποκλειεται και μία περίοδος στασιμότητας ή πισωγυρίσματος παροδική από τις τρέχουσες τιμές, ωστόσο, αυτό που κάνει τώρα τη διαφορά σε σύγκριση με την περίοδο του lockdown είναι ότι η αγορά έχει «visibility», όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν.
Θεωρούν ότι τα χειρότερα αναφορικά με τη ζήτηση σιδηρομεταλλεύματος και άλλων commodities πέρασαν και τα δημοσιονομικά πακέτα στήριξης των μεγάλων δυνάμεων Κίνας, ΗΠΑ, Ινδίας, ΕΕ θα παίξουν θετικό ρόλο στην ανάταση της οικονομίας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβερνητικές πηγές για Σαμαρά: Δεν υπάρχει πρόβλημα στην ΚΟ
- Γεωργιάδης: Σε λίγο καιρό, η Ελλάδα θα έχει κέντρο με την τελειότερη τεχνολογία στις μεταμοσχεύσεις στον κόσμο
- Εσθονία: Το τηλεφώνημα του Σολτς στον Πούτιν ήταν «στρατηγικό λάθος»
- Ευρωαγορές: Μικτά πρόσημα και επιφυλακτικότητα ενόψει νέων στοιχείων για τον πληθωρισμό