Την ετήσια λίστα της με τους 100 πιο επιδραστικούς ανθρώπους στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία έδωσε στη δημοσιότητα η Lloyd’s και, ως συνήθως, σε αυτή φιγουράρουν, και μάλιστα σε ψηλές θέσεις, αρκετοί Έλληνες εφοπλιστές. Στην ψηλότερη θέση, από πλευράς Ελλήνων εφοπλιστών, βρίσκεται ο Γιάννης Αγγελικούσης (Angelicoussis Shipping Group), που κατατάσσεται όγδοος, μία θέση πίσω από τον Νορβηγό μεγιστάνα John Fredriksen. Λίγο πιο κάτω, στην 15η θέση, βρίσκουμε τον Γιώργο Προκοπίου (Dynacom/Dynagas), ενώ στην 26η θέση βρίσκεται η Αγγελική Φράγκου (Navios) και στην 27η θέση ο Γιώργος Οικονόμου (TMS/DryShips).

Ακολουθεί στην 28η θέση ο Πήτερ Λιβανός (GasLog/DryLog), ενώ 38ος είναι ο Πέτρος Παππάς (Star Bulk) και 46ος ο Νικόλας Τσάκος (TEN, Intertanko). Πιο κάτω βρίσκουμε τον Κωστή Κωνσταντακόπουλο (Costamare, 56ος), τον Θεόδωρο Βενιάμη (Ένωση Ελλήνων Εφοοπλιστών, 57ος), τον Βαγγέλη Μαρινάκη (Capital Group, 66ος – η Lloyds σημειώνει ότι πρόσφατα, στα Ελληνικά Ναυτιλιακά Βραβεία 2017, ψηφίστηκε ως Προσωπικότητα της Χρονιάς), τον Πήτερ Γεωργιόπουλο (Gener8 Maritime, 69ος), τον Γιάννη Πλατσιδάκη (Intercargo, 83ος) και ο Πάνος Λασκαρίδης (Laskaridis Group, 95ος).

Σε σχέση με την περσινή λίστα της Lloyds, οι περισσότεροι Έλληνες εφοπλιστές βρίσκονται σε ελαφρώς χαμηλότερες θέσεις: μία θέση έχασε ο Γιάννης Αγγελικούσης, τρεις ο Γιώργος Προκοπίου, επτά η Αγγελική Φράγκου και ο Γιώργος Οικονόμου, τέσσερις ο Νικόλας Τσάκος, έξι ο Κωστής Κωνσταντακόπουλος, οκτώ ο Θεόδωρος Βενιάμης, πέντε ο Βαγγέλης Μαρινάκης. Επίσης, από την φετινή λίστα απουσιάζουν ο Συμεών Παληός (Diana Shipping) και ο Πόλυς Χατζηιωάννου (Safe Bulkers), που στην περσινή λίστα ήταν 95ος και 96ος αντίστοιχα.

Γιάννης Αγγελικούσης,πρόεδρος του Angelicoussis Shipping Group/ Γιώργος Προκοπίου, πρόεδρος της Dynacom Tankers Management

Αξιοσημείωτο είναι πάντως ότι τις τέσσερις πρώτες θέσεις της λίστας της Lloyds καταλαμβάνουν Κινέζοι: Στην κορυφή ο πρόεδρος της Κίνας Xi Jinping, στη δεύτερη θέση οι Xu Lirong και Li Jianhong (China Cosco Shipping Group, China Merchants Group), στην τρίτη η Hu Xiaolan (Export and Import Bank of China) και στην τέταρτη οι Zhao Guicai και Chen Min (ICBC Financial Leasing, Bocomm Financial Leasing).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Έξαρση νέων παραγγελιών. Γιατί οι εφοπλιστές στρέφονται στα νεότευκτα πλοία;

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ναυτιλία: Επενδύσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων από τους Έλληνες εφοπλιστές τον Νοέμβριο

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά των tankers – Πτώση 39% στα VLCCs