Αποφασισμένη να ενισχύσει το αποτύπωμά της στην ελληνική αγορά εμφανίζεται η Daikin, η οποία συνεχίζει με αμείωτη ένταση το επενδυτικό πλάνο ανάπτυξης. Η ιαπωνική εταιρεία κλιματισμού δρομολογεί σε συνεργασία με τα μέλη του επίσημου δικτύου της, τη δημιουργία 16 νέων καταστημάτων «Blue Dealer Plus» έως το 2020.

Το νέο concept καταστημάτων, όπως αναφέρει στο mononews.gr ο διευθύνων σύμβουλος της Daikin Hellas, Ηλίας Κατσούλης, «αντανακλά πλήρως τη πελατοκεντρική κουλτούρα μας έχοντας ενσωματώσει νέες τεχνολογίες αλλά και στοιχεία που ενισχύουν την εμπειρία του επισκέπτη». Κάθε κατάστημα χωρίζεται σε δύο τμήματα: ένα αφιερωμένο στις λύσεις κλιματισμού και το άλλο στις λύσεις θέρμανσης.

Πριν από λίγο διάστημα, η εταιρεία εγκαινίασε τρία νέα καταστήματα Blue Dealer Plus σε Κέρκυρα, Τρίπολη και Καλλιθέα.

Παράλληλα, μετά την ανακαίνιση του εκπαιδευτικού της κέντρου, του Daikin Academy, στην Αθήνα, δρομολογεί τη λειτουργία αντίστοιχου κέντρου στη Θεσσαλονίκη, το οποίο θα υποδέχεται και θα εκπαιδεύει τους επαγγελματίες τεχνίτες που συνεργάζεται πάνω στις νέες τεχνολογίες του κλιματισμού και της θέρμανσης. «Οραματιζόμαστε και εργαζόμαστε για την μετάβαση από την πώληση μεμονωμένων συσκευών στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων για ιδανικές κλιματολογικές συνθήκες για κάθε ανάγκη…», σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Κατσούλης, δίνοντας το στίγμα που θέλει να κινηθεί η εταιρεία και ο όμιλος συνολικά τα επόμενα χρόνια.

Η Daikin είναι από τις λίγες πολυεθνικές που διεύρυναν το μερίδιο τους στην Ελλάδα την περίοδο της κρίσης. Παρά τις αντιξοότητες, η ιαπωνική βιομηχανία έχει καταφέρει όπως λέει το στέλεχός της να βελτιώσει τις επιδόσεις της χάρη στην υψηλή ποιότητα των λύσεων που προσφέρει. Μάλιστα, την περσινή χρονιά πέτυχε να αυξήσεις τις πωλήσεις της κατά 13%, και να τις φθάσει στα 44 εκατ. ευρώ χάρη στην ανάπτυξη των πωλήσεων του κλιματισμού τόσο στις οικιακές όσο και στις εμπορικές εφαρμογές, αλλά και της θέρμανσης ενώ στόχος της είναι να φθάσει τα 50 εκατ. ευρώ έως το 2020.

Σύμφωνα με τον κ. Κατσούλη, ο κλάδος του κλιματισμού και της θέρμανσης κινείται ανοδικά τελευταία χρόνια ανοδικά παρά το γεγονός ότι η κατασκευή κατοικίας παραμένει σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, έχοντα ως όχημα την αγορά αντικατάστασης. Είναι ένας κλάδος, όπως λέει ο ίδιος, «με πολύ δυνατό ανταγωνισμό και με ιδιαίτερες προκλήσεις αυτήν την περίοδο, αφού ο καταναλωτής είναι πιο ενημερωμένος και απαιτητικός από ποτέ, αναζητά την ποιότητα και την αξία έχοντα κατά νου τόσο την αρχική επένδυση όσο και το λειτουργικό κόστος, με την ενεργειακή απόδοση, την στάθμη θορύβου, την συνδεσιμότητα, την ποιότητα του αέρα και την αισθητική να αποτελούν τα βασικά κριτήρια επιλογής, και με την αγορά κλιματιστικού να αντιμετωπίζεται σαν επένδυση».

Η Daikin ιδρύθηκε το 1924 στην Ιαπωνία και σήμερα διαθέτει περισσότερες από 80 μονάδες παραγωγής και 213 θυγατρικές σε όλο τον κόσμο. Το 2015 ο κύκλος εργασιών της άγγιξε τα 15,36 δις ευρώ εκ των οποίων τα 2,1 δισ. ευρώ πραγματοποιήθηκαν στην Ευρώπη.

Στην Ελλάδα ξεκίνησε την δεκαετία του 1980. Tο 2004 ιδρύθηκε το Daikin Europe Γραφείο Ελλάδος, το οποίο δυο χρόνια αργότερα μετατράπηκε σε Ανώνυμη Εταιρεία, θυγατρική του ιαπωνικού ομίλου με την επωνυμία: Daikin Συστήματα Κλιματισμού Ελλάς ΑΕ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η Daikin ενδυναμώνει το δίκτυο καταστημάτων της