ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμβουλο τεχνικής υποστήριξης για τη δημοπράτηση σιδηροδρομικών έργων, συμπεριλαμβανομένου του προαστιακού που θα συνδέσει την Αθήνα με τη Ραφήνα και το Λαύριο, συνολικού προϋπολογισμού 3,46 δισ. ευρώ αναζητεί η Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (ΕΔΥΜΕΤ/ΥΠΥΜΕ).
Ειδικότερα, πρόκειται για τα παρακάτω έργα:
– Αναβάθμιση υφιστάμενης Σιδηροδρομικής Γραμμής στο τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο.
– Νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Θεσσαλονίκη – Αμφίπολη – Ν. Καρβάλη – Τοξότες.
– Σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου Προβλήτα Λιμένα Θεσσαλονίκης και κατασκευή Προαστιακού Δυτικής Θεσσαλονίκης.
– Ολοκλήρωση Σιδηροδρομικής Γραμμής Κόρινθος – Πάτρα στο τμήμα Ρίο – Νέος Λιμένας Πατρών.
– Επέκταση του Προαστιακού Σιδηροδρομικού Δικτύου Αθηνών προς Ραφήνα και σύνδεση με Λιμένα Ραφήνας.
– Επέκταση του Προαστιακού Σιδηροδρομικού Δικτύου Αθηνών προς Λαύριο και σύνδεση με το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος (Κορωπί) και Λιμένα Λαυρίου.
Τα παραπάνω σιδηροδρομικά έργα θα δημοπρατηθούν από την ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου.
Όπως σημειώνει το υπουργείο Υποδομών περιλαμβάνονται στο στρατηγικό σχεδιασμό του υπουργείου για την προγραμματική Περίοδο 2021- 2027 και είναι δημόσια έργα στρατηγικής σημασίας για τη χώρα που επιτρέπουν τη σύνδεση κύριων λιμένων με την υπόλοιπη νοτιοανατολική Ευρώπη.
Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης που θα υπογραφεί με τον σύμβουλο εκτιμάται σε 74,4 χιλ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
Διαβάστε επίσης:
Αλλάζει εκ βάθρων το ΣΕΠΕ – Σε ποιες περιπτώσεις επιβάλλονται πρόστιμα χωρίς ακρόαση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike