ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως ενημέρωσε τις αρμόδιες αρχές η κατασκευαστική εταιρεία στα εργοτάξια και τα γραφεία της θα πραγματοποιηθεί η ενδεικνυόμενη απολύμανση και για όσο χρειασθεί θα λειτουργήσουν με προσωπικό ασφαλείας. Η GD Infrastrutture έχει εργοτάξια για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος και για το σιδηροδρομικό έργο της διπλής γραμμής Ψαθόπυργος – Ρίο.
Μέτρα πρόληψης λαμβάνουν όλες οι κατασκευαστικές εταιρείες. Μέχρι τουλάχιστον χθες τόσο η Άκτωρ (με εργοτάξια, μεταξύ άλλων, στην Θεσσαλονίκη για το Μετρό και στην Αθήνα για την ανάπλαση του Φαλήρου) όσο και η ΓΕΚ Τέρνα (μεταξύ άλλων εργοτάξιο για το νότιο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Ε65 και στην Πτολεμαΐδα, αλλά και πολλά άλλα σε Κύπρο, Μέση Ανατολή και Βαλκάνια) δεν είχαν περιστατικά που να τους επιβάλλουν να αναστείλουν τις εργασίες τους στα έργα που εκτελούν.
Ωστόσο και οι δύο μεγαλύτεροι κατασκευαστικοί όμιλοι εφαρμόζουν τηλεργασία και σειρά άλλων μέτρων. Όπως ανέφερε στην επιστολή του προς το προσωπικό ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΓΕΚ Τέρνα, Γιώργος Περιστέρης στα μέτρα ασφαλείας λόγω κορονοϊού που έχει λάβει ο κατασκευαστικός – ενεργειακός όμιλος περιλαμβάνεται ο επαναπατρισμός των στελεχών της από χώρες που αυτό επιβάλλεται, ο δραστικός περιορισμός των ταξιδιών στα απολύτως αναγκαία και η διακοπή συσκέψεων ή και εκδηλώσεων με φυσική παρουσία, καθώς γίνεται χρήση όλων των δυνατοτήτων που προσφέρει η τεχνολογία. Παράλληλα, στο πλαίσιο Σχεδίου Επιχειρησιακής Συνέχειας του ομίλου έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή εδώ και μέρες πρόγραμμα τηλεργασίας για σημαντικό αριθμό εργαζομένων και εκ περιτροπής εργασίας για όσους χρειάζεται να βρίσκονται στα κτήρια και τις εγκαταστάσεις του ομίλου.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!