ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Να ανανεώσουν την ισχύ των προφορών τους προκειμένου να προχωρήσει η διαγωνιστική διαδικασία για την ανάθεση του έργου Άκτιο – Αμβρακία, προϋπολογισμού περίπου 150 εκατ. ευρώ, ζήτησε από τις κατασκευαστικές εταιρείες, Μυτιληναίος, GD Infrastrutture, Intrakat και ΑΒΑΞ το υπουργείο Υποδομών.
Το υπουργείο Υποδομών συμμορφώνεται με την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ). Το ανώτατο δικαστήριο απέρριψε την αίτηση αναστολής του υπουργού Υποδομών και της κοινοπραξίας των Άκτωρ – Τέρνα που ζητούσαν την αναστολή εκτέλεσης της απόφασης της ΑΕΠΠ (Αρχή Εκδίκασης Προδικαστικών Προσφυγών) η οποία δεν έκανε δεκτή την απόφαση του υπουργού για τη ματαίωση του διαγωνισμού για το Άκτιο – Αμβρακία.
Σύμφωνα με την απόφαση οι προσφορές θα πρέπει να ανανεωθούν μέχρι την 30η Ιουνίου 2021 ενώ ταυτόχρονα θα πρέπει μέσω του ΕΣΗΔΗΣ (της ηλεκτρονικής πλατφόρμας διεξαγωγής των διαγωνισμών), να κατατεθεί και εγγυητική επιστολή συμμετοχής. Η καταληκτική προθεσμία υποβολής των σχετικών εγγράφων είναι η 24η Ιουλίου 2020.
Ο αυτοκινητόδρομος Άκτιο Αμβρακία θα πρέπει να τελειώσει ως το 2023. Διαφορετικά η Ελλάδα κινδυνεύει να χάσει μέρος των χρημάτων της Ε.Ε. και να χρειασθεί να το χρηματοδοτήσει με εθνικούς πόρους, ενώ αν δεν τελειώσει μέχρι το 2025 η χώρα κινδυνεύει με την αποκαλούμενη δημοσιονομική διόρθωση δηλαδή η Ε.Ε να ζητήσει επιστροφή των κονδυλίων.
O αυτοκινητόδρομος Άκτιο-Αμβρακία, μήκους 48,5 χλμ έχει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου με 2+2 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας και ανισόπεδους κόμβους και με τη λειτουργία του αναμένεται να αυξηθεί το επίπεδο οδικής ασφάλειας σε ένα δρόμο που κάθε χρόνο θρηνούμε την απώλεια πολλών ανθρώπινων ζωών.