Η φύση επηρεάζει μυαλό και σώμα. Εμπνέει, χαλαρώνει, αναζωογονεί, επιδρά καταλυτικά στην ανάπτυξη παιδιών και προασπίζει τη σωματική και ψυχική υγεία όλων.
Με την ομορφιά της, αλλάζει την ψυχική μας διάθεση. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι έχει εμπνεύσει τόσα έργα τέχνης, τόσες ιστορίες, τόσα τραγούδια για την ομορφιά του κόσμου.
Ο σύγχρονος Έλληνας, όμως, προβλέπεται ότι θα περάσει μόνο το 7% της ζωή του σε άμεση επαφή με τη φύση, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα για λογαριασμό της Amita, σε 800 άτομα, ηλικίας 25-64.
Γι’ αυτό και η Amita, η οποία αντλεί την έμπνευσή της από τη δύναμη και το μεγαλείο της και τοποθετεί στο επίκεντρό της την αγάπη και τη φροντίδα με την οποία «αγκαλιάζει» την ελληνική οικογένεια, γίνεται ο συνδετικός κρίκος ανάμεσά μας και στην υπέροχη φύση που βρίσκεται έξω από την πόρτα μας.
Για την Amita, η πραγματική επιτυχία της καμπάνιας θα είναι να καταφέρει να κινητοποιήσει τους ανθρώπους να αυξήσουν την επαφή τους με τη φύση, καθώς η έρευνα αποκάλυψε ότι οι Έλληνες περνούν το 83% της ζωής τους σε εσωτερικούς χώρους.
«Φυσικά Μοναδική»
Εδώ και 41 χρόνια, η Amita, προϊόν της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ο πρώτος ελληνικός συσκευασμένος χυμός που παράγεται στο Σχηματάρι Megaplant από το 1983, παραμένει η πρώτη μάρκα στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών.
Και όλα αυτά τα χρόνια, δεν έχει σταματήσει να εξελίσσεται, παραμένοντας πιστή στα χαρακτηριστικά που την καθιστούν «Φυσικά μοναδική».
Η υπέροχη και δροσερή γεύση των χυμών της είναι αποτέλεσμα της εξαιρετικής πρώτης ύλης από χυμούς φρούτων υψηλής ποιότητας, καθώς και των άριστων διαδικασιών εμφιάλωσης.
Κάθε γουλιά προσφέρει μια αίσθηση φρεσκάδας και απόλαυσης που συντροφεύει γενιές καταναλωτών.
Παρά τις αλλαγές στη ζωή μας, στις συνήθειες μας, ακόμα και στις προσωπικές μας προτιμήσεις, η γεύση της Amita διατηρείται αναλλοίωτη στο πέρασμα του χρόνου.
Και με τη δροσιά και τη φυσικότητα που τη χαρακτηρίζει, θέλει να διασφαλίσει ότι δεν θα χάσουμε την επαφή με τον κόσμο έξω.
Τον φυσικό κόσμο που τόσο χρειαζόμαστε για να ζούμε καλύτερα.
Με σύνθημα, λοιπόν, «Ο κόσμος εκεί έξω είναι υπέροχος. Απόλαυσέ τον», η Amita μάς προσκαλεί να κάνουμε «επανεκκίνηση», στρέφοντας και πάλι το βλέμμα στην ομορφιά του κόσμου γύρω μας. Και αντλώντας από αυτόν έμπνευση και δύναμη να είμαστε ο καλύτερος εαυτός μας.
Ανανεωμένες συσκευασίες
Δεν είναι, όμως, μόνο το νέο σύνθημα. Είναι και η νέα εμφάνιση με την οποία μας επανασυστήνεται, μέσα από ολοκαίνουριες συσκευασίες!
Τα φρούτα στις νέες συσκευασίες είναι πιο λαχταριστά από πoτέ και μας υπενθυμίζουν όλα τα θετικά στοιχεία που η φύση έχει να μας προσφέρει, μέσα από κάθε γουλιά χυμού.
Και το σημαντικότερο, οι χυμοί Amita δεν περιέχουν συντηρητικά, ενώ μπορούν να διατηρηθούν εκτός ψυγείου μέχρι το άνοιγμά τους χάρη στην παστερίωσή τους και στις χάρτινες συσκευασίες Tetra Pak®.
Επίσης, η Amita διαθέτει μια ευρεία γκάμα προϊόντων που προσφέρουν πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, ενώ περιλαμβάνει 100% φυσικούς χυμούς, νέκταρ και φρουτοποτά, καλύπτοντας όλες τις προτιμήσεις και όλες τις περιστάσεις κατανάλωσης, όπως Πορτοκάλι, Βύσσινο, Ροδάκινο, Πορτοκάλι-Μήλο-Βερίκοκο, Μήλο-Πορτοκάλι-Καρότο, Ανανάς, Μπανάνα, Μήλο, Λεμόνι, Κράνμπερι.
- Συρία: Στη Δαμασκό ο Τούρκος ΥΠΕΞ – Συναντήθηκε με τον Αλ Τζολάνι
- Χιλιάδες Αγιοβασίληδες «ξεχύθηκαν» στους δρόμους του Πειραιά στο «Santa Night Run»
- Πάρος: Συνελήφθησαν 5 ανήλικοι για την επίθεση σε δύο αδέρφια – Στην υπόθεση εμπλέκονται άλλοι 5 νεαροί
- Συνελήφθη κι άλλος αστυνομικός της Βουλής για ενδοοικογενειακή βία