ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τον 18ο Εκθεσιακό Χώρο της εγκαινίασε φέτος η Alumil, που δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη αρχιτεκτονικών συστημάτων αλουμινίου. Το νέο Showroom βρίσκεται στην καρδιά του Σεράγεβο, με τη λειτουργία του να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της ελληνικής εταιρείας και να ισχυροποιεί το brand της Αlumil στη Βοσνία, αναφέρει ανακοίνωση, φέρνοντας σε επαφή τους επαγγελματίες και τους καταναλωτές με τα προηγμένα συστήματά της για αρχιτεκτονικές εφαρμογές σε οικιστικά και εμπορικά κτίρια.
Αναλυτικά αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας:
Σε ένα κτίριο 300 τ.μ. που αποτελεί την επιτομή του minimal design, οι επισκέπτες μπορούν να δουν από κοντά μία πληρέστατη γκάμα προηγμένων συστημάτων αλουμινίου για πόρτες και παράθυρα, διαχωριστικά εσωτερικών χώρων, προσόψεις κτιρίων, πέργκολες και περιφράξεις, καθώς και πλήθος άλλων αρχιτεκτονικών εφαρμογών.
Μέσα από μια εξατομικευμένη εμπειρία ξενάγησης και εξυπηρέτησης που περιλαμβάνει διαδραστικές παρουσιάσεις και συνεχή καθοδήγηση από εξειδικευμένους συμβούλους, οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τα μοναδικά χαρακτηριστικά των προϊόντων της Αlumil: για την υψηλή αισθητική τους που ενσωματώνει τις τελευταίες τάσεις στην αρχιτεκτονική, την κορυφαία ποιότητά τους που διασφαλίζει τη μακροχρόνια λειτουργία και αντοχή τους, τις εξαιρετικές ενεργειακές επιδόσεις τους που συμβάλλουν στη μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης.
Παράλληλα, το νέο Showroom της Alumil στο Σεράγεβο φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα hub δικτύωσης και εκπαίδευσης, προσφέροντας σε επαγγελματίες του κατασκευαστικού κλάδου την ευκαιρία να έρθουν κοντά, να ανταλλάξουν εμπειρίες, να διευρύνουν τις γνώσεις και να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους.
Με δυναμική παρουσία σε 60 χώρες, 32 θυγατρικές και 18 εκθεσιακά κέντρα σε όλο τον κόσμο, η Αlumil ενδυναμώνει την ηγετική της θέση στην παγκόσμια αγορά, διαδραματίζοντας πρωταγωνιστικό ρόλο στην εξέλιξη του κατασκευαστικού κλάδου, μέσα από τη συνεχή αφοσίωσή της στην ποιότητα, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα.
Διαβάστε επίσης
Σταϊκούρας: Ενισχύουμε τις οδικές μεταφορές και τα οδικά μας δίκτυα
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού αναζητά Υποστηρικτή Βιωσιμότητας
American Airlines: Με ζημιές έκλεισε το γ’ τρίμηνο λόγω αυξανόμενων δαπανών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike