ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Η Alter Ego Media, ένας από τους μεγαλύτερους ελληνικούς ομίλους μέσων μαζικής ενημέρωσης, ανακοίνωσε την ανάληψη καθηκόντων από τον Κωνσταντίνο Μόκκα στη νέα θέση Head of Data στο πλαίσιο της συνεχούς δέσμευσής του για ενίσχυση των δυνατοτήτων διαχείρισης δεδομένων και την παροχή στοχευμένης διαφήμισης στα μέσα του ομίλου.
Στο πλαίσιο των καθηκόντων του, σημειώνει η σχετική ανακοίνωση, ο κ Μόκκας θα ηγηθεί της οργάνωσης και διαχείρισης των datasets του ομίλου, με σκοπό τη βελτιστοποίηση των διαφημιστικών αποτελεσμάτων και της καλύτερης στόχευσης περιεχομένου σε όλες τις πλατφόρμες του Ομίλου. Οι κύριες αρμοδιότητές του περιλαμβάνουν την αξιοποίηση και καθαρισμό των βάσεων δεδομένων, την ενσωμάτωση τεχνολογιών AI και την ανάπτυξη στρατηγικής βασισμένης σε δεδομένα, ώστε να προσφέρονται πιο στοχευμένες και αποδοτικές διαφημιστικές λύσεις και αναλύσεις στους πελάτες και στους επισκέπτες των μέσων του ομίλου.
Ο κ Μόκκας διαθέτει εκτεταμένη εμπειρία στον τομέα της επιστήμης δεδομένων και της ανάλυσης, έχοντας εργαστεί στην οργάνωση, ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων σε κορυφαίους οργανισμούς όπως η Google, η BlackRock και η Schroders. Είναι επίσης κάτοχος MSc στον τομέα του Operational Research and Management Science (Lancaster University) και κατέχει BSc στις Επιχειρησιακές Σπουδές και Χρηματοοικονομικά (Northeastern University).
Οι δεξιότητές του στην ανάπτυξη υψηλών επιδόσεων datasets και η εξειδίκευσή του στην ερμηνεία και αξιοποίηση δεδομένων θα είναι κρίσιμης σημασίας για την επιτυχία αυτής της νέας στρατηγικής δεδομένων της Alter Ego Media.
“Η ένταξη του Κωνσταντίνου στην ομάδα μας σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο στη επίτευξη της στρατηγική μας για την αποτελεσματική διαχείριση δεδομένων. Η τεχνογνωσία του Κωνσταντίνου θα μας επιτρέψει να ενισχύσουμε τις διαφημιστικές μας λύσεις, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη αξία στους πελάτες μας και πιο στοχευμένο περιεχόμενο στους επισκέπτες των ιστοσελίδων μας και μελλοντικών πλατφορμών περιεχομένου που θα αναπτύξουμε” δήλωσε ο Γιώργος Σαλιάρης-Φασσέας, Γενικός Διευθυντής Στρατηγικής, Τεχνολογίας και Ανάπτυξης.
Διαβάστε επίσης:
Alfa Wood: Επενδύει 8 εκατ. ευρώ σε δύο νέες γραμμές παραγωγής στη Λάρισα
Δημογλίδου: Απαράδεκτη η διαρροή ονομάτων του «ελληνικού FBI» – Kίνδυνος ακόμα και για τη ζωή τους
Wyndham Hotels & Resorts: Αποκλειστική συμφωνία με NILE Hospitality LLP – Επέκταση στην Ινδία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μελόνι: Τα σημεία εκκίνησής μας είναι διαφορετικά, πρέπει να συναντηθούμε στα μισά του δρόμου
- ΔΕΗ: Γιατί οι αναλυτές την τοποθετούν στις κορυφαίες επιλογές τους το 2025
- FT: Γιατί το Κατάρ απειλεί να σταματήσει τις πωλήσεις φυσικού αερίου στην Ευρώπη
- FT-Σύμβουλοι Τραμπ: Αποχώρηση από τον ΠΟΥ «από την πρώτη μέρα»