ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Από την άλλη πλευρά, η επαναλειτουργία των σημείων του Μαρινόπουλου κάτω από την ομπρέλα του Σκλαβενίτη πέρα από τις αλλαγές στους συσχετισμούς δυνάμεων και τις «καραμπόλες» που ενδεχομένως θα φέρει το επόμενο διάστημα, συνέβαλε και στην τόνωση της κατανάλωσης στο οργανωμένο λιανεμπόριο. Σύμφωνα με την έρευνα της Nielsen, η κατανάλωση στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων παρουσίασε για πρώτη φορά άνοδο (+2%) την περσινή χρονιά, φθάνοντας στα 10,8 δισ. Ευρώ ενώ παρά την πτώση που παρατηρήθηκε τις πρώτες μέρες του νέου έτους, η ανάκαμψη συνεχίζεται και φέτος με τους ίδιους ρυθμούς.
«Είναι η πρώτη φορά μετά το 2009 που είδαμε τόνωση της ζήτησης και βελτίωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης και γενικότερα υπήρξε λιγότερη μαυρίλα», υπογράμμισαν στελέχη της εταιρείας. Σημαντικό ρόλο στην αλλαγή του σκηνικού έπαιξε η βελτίωση των μακροοικονομικών δεικτών ενώ το δικό του λιθαράκι έβαλε και ο τουρισμός, ο οποίος συνέβαλε στην ενίσχυση της ζήτησης.
Η πλευρά του Σκλαβενίτη εμφανίζεται ικανοποιημένη στον πρόσφατο απολογισμό για την συμπλήρωση ενός χρόνου από την ανάληψη των ηνίων της Μαρινόπουλος. Όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας το πρόγραμμα ανακαίνισης προχωράει κανονικά, και μέχρι στιγμής έχουν ανακαινισθεί 143 σημεία με πολύ καλά αποτελέσματα. Συνολικά, το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας προβλέπει την πλήρη ανακαίνιση 100 καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα.
Μέσα στο 2017 η Σκλαβενίτης σε ομαλή λειτουργία 315 καταστήματα της πρώην Μαρινόπουλος που απέκτησε την 1η Μαρτίου, ανακαινίζοντας 120 από αυτά ενώ παράλληλα προχώρησε σε 1.700 προσλήψεις σε όλη την Ελλάδα. Την ίδια στιγμή, υπέγραψε νέα συλλογική σύμβαση εργασίας με τους 21.000 εργαζόμενους διάρκειας ενός έτους, η οποία προβλέπει αυξήσεις για τους χαμηλόμισθους και μειώσεις στα υψηλόβαθμα στελέχη ενώ αποφάσισε να κλείσει οριστικά 40 καταστήματα.