ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Η νέα εταιρία θα είναι ανταγωνιστική στην ιταλική αλλά και στη διεθνή αγορά και θα αλληλοσυμπληρώνεται με το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας μας», δήλωσε ο Ιταλός υπουργός Υποδομών Ενρίκο Τζιοβανίνι.
Η Ita θα ξεκινήσει να λειτουργεί με στόλο 52 αεροσκαφών, ο οποίος το 2022 θα αγγίξει τα 78 αεροσκάφη και το 2025 τα 105. Σε ό,τι αφορά τους εργαζόμενους, υπογραμμίζεται ότι «φέτος μπορεί να γίνουν 2.800 προσλήψεις και το 2022 άλλες 5.750». Αναμένεται να ενεργοποιηθούν άμεσα από το ιταλικό υπουργείο Οικονομικών οι διαδικασίες για την αύξηση κεφαλαίου.
Η πρώτη αντίδραση των ιταλικών συνδικαλιστικών οργανώσεων, όμως, είναι αρνητική. «Ο νέος στόλος ξεκινά μόνον με 52 αεροσκάφη και χωρίς προοπτικές για τις πιο μακρινές συνδέσεις και είναι επίσης απαράδεκτο, το γεγονός ότι σε σύνολο 10.500 εργαζομένων, την πρώτη χρονιά θα προσληφθούν το πολύ 2.950» γράφουν σε ανακοίνωσή τους τα τρία μεγάλα συνδικάτα της χώρας, Cgil, Cisl και Uil.
«Οι προοπτικές της νέας εταιρίας δεν είναι σίγουρα εντυπωσιακές. Όπως ζητήθηκε από την Ευρώπη, δεν πρόκειται για απλή μετεξέλιξη της Alitalia», υπογράμμισε πριν από λίγο το ιταλικό τηλεοπτικό δίκτυο «La 7».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Διαβάστε επίσης
Alitalia: Οι Βρυξέλλες πιστεύουν ότι μπορεί να βρεθεί λύση αντικατάστασης από νέα αεροπορική
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν