Την ομαδική απόλυση των υπολοίπων 2.059 εργαζομένων της δρομολογεί η χρεοκοπημένη Alitalia, σύμφωνα με τους διαχειριστές της αεροπορικής εταιρείας.

Η κίνηση έρχεται καθώς η διάδοχος της Alitalia, η κρατική ITA Airways, αντιμετωπίζει εμπόδια στα σχέδια συγχώνευσής της με τη γερμανική Lufthansa.

Τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν νωρίτερα ότι οι συνομιλίες συγχώνευσης με τη Lufthansa έχουν σταματήσει μετά την άρνηση των ιταλικών αρχών στις προτάσεις της Lufthansa να προσαρμόσουν την τιμή για το μερίδιο του 41%.

Η Lufthansa υποστήριξε ότι η κρατική ιταλική αεροπορική εταιρεία θα χάσει την αξία της λόγω των κακών επιδόσεων της το δ’ τρίμηνο του έτους.

Ανέφερε επίσης ότι θα τηρήσει τους όρους της σύμβασης του 2023 για την επένδυσή της στην ITA, προσθέτοντας ότι «είχε υπογράψει το απαραίτητο πακέτο εντός της συμφωνηθείσας προθεσμίας».

Εν τω μεταξύ, η Alitalia, η οποία βρίσκεται υπό ειδικά διοικητικά μέτρα και οδεύει προς την οριστική εκκαθάριση, σχεδιάζει να απολύσει τους υπόλοιπους υπαλλήλους της μέχρι το τέλος του έτους.

Οι τελικές περικοπές περιλαμβάνουν περισσότερους από 1.100 αεροσυνοδούς και 82 πιλότους και θα τεθούν σε ισχύ τον Ιανουάριο, σύμφωνα με επιστολή που εστάλη από τη διοίκηση στα συνδικάτα των αεροπορικών εταιρειών.

Υπενθυμίζεται ότι όπως έγινε γνωστό τον περασμένο Μάιο, στόχος της Lufthansa είναι να εξαγοράσει πλήρως τον ιταλικό αερομεταφορέα ITA Airways, την χρεοκοπημένη πρώην Alitalia.

Μάλιστα, σύμφωνα με το Bloomberg, ο γερμανικός αερομεταφορέας πλήρωσε περίπου 320 εκατ. ευρώ για μερίδιο 41% και έχει τη δυνατότητα να αυξήσει τη συμμετοχή του στο 90% σε μεταγενέστερο στάδιο.

Σημειώνεται ότι η Lufthansa σχεδιάζει να επεκτείνει τον στόλο της σε 94 αεροσκάφη μέχρι το 2027, έναντι 71 τώρα, και να αυξήσει τον αριθμό των εργαζομένων σε 5.500.

Η ITA θα γίνει μέρος μιας στρατηγικής πολλαπλών κόμβων, που θα καθιερώσει τη Ρώμη ως σημαντικό αεροδρόμιο για τον όμιλο, με ιδιαίτερη έμφαση στην κίνηση μεγάλων αποστάσεων, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Όπως ανέφερε το business plan, τα έσοδα της ITA θα αυξηθούν σε 4,1 δισεκατομμύρια ευρώ το 2027 από 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ που αναμένονται για φέτος.

Διαβάστε επίσης: 

Τζόρτζια Μελόνι: Βάζει πλαφόν στα αεροπορικά εισιτήρια – Αντιδράσεις από τις εταιρείες του κλάδου

Lufthansa: Αγοράζει το 41% της χρεοκοπημένης Alitalia

Τζον Πόλσον: Στα 1,15 δισ. η αξία των μετοχικών του θέσεων στην Ελλάδα – Το πέρασμα στα κέρδη με «όπλο» την Πειραιώς