ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Από το βήμα της εκδήλωσης του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας για τη διαδικτυακή πλατφόρμα διεπιχειρησιακού εμπορίου Alibaba, η κ. Κουντουρά απηύθυνε (άλλη μία) πρόσκληση στους Κινέζους να επισκεφτούν τη χώρα μας αλλά και να επιχειρήσουν στον κλάδο του τουρισμού.
Η Ελλάδα, όπως είπε η υπουργός, αποτελεί ιδανικό προορισμό για τους επισκέπτες από την Κίνα και την ίδια στιγμή τούς δίνεται η δυνατότητα να δραστηριοποιηθούν και επιχειρηματικά (!). Στο ίδιο πλαίσιο, η κ. Κουντουρά εκτίμησε πως η διαδικτυακή πλατφόρμα θα δώσει την ευκαιρία στους Έλληνες τουριστικούς επιχειρηματίες να συνάψουν συνεργασίες στην Κίνα.
Σύμφωνα πάντα με την υπουργό, το άνοιγμα στην κινεζική αγορά που ξεκίνησε από το 2015 έχει ήδη αρχίσει να αποδίδει καρπούς και πλέον το τρέχον έτος παρατηρείται μεγάλη αύξηση του εισερχόμενου ρεύματος από την Κίνα.
Ενδεικτικά ήταν και τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν από το Επιμελητήριο της Αθήνας, σύμφωνα με τα οποία οι Κινέζεοι που επισκέφτηκαν την Αμερική το 2015 ήταν 2,6 εκατομμύρια και η κατά κεφαλήν τους δαπάνη ανήλθε σε 10.000 δολάρια. Μπροστά στα νούμερα αυτά βέβαια ο ταπεινός αριθμός των 120.000 χιλιάδων Κινέζων που επισκέφθηκαν τη χώρα μας, δεν μπορεί ούτε καν να σταθεί. Όσο για το φερόμενο στόχο του 1 εκατ. Κινέζων τουριστών, τα λόγια περισσεύουν… αφού η απευθείας αεροπορική σύνδεση ακόμα περιμένει.
Το κερασάκι στην τούρτα με τα fortune cookιes το άφησε για το τέλος η κ. Κουντουρά καθώς όπως είπε, από το επιτελείο της καταβάλλονται προσπάθειες και για την προσέλκυση κινηματογραφικών παραγωγών, “καθώς οι πρόσφατες παραγωγές των Κινέζων στη χώρα μας έφεραν αποτέλεσμα” (που είσαι Τσάκι Τσαν να δεις τι χάνεις).
Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Μάρδας σε δήλωσή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι «η συνεργασία των ελληνικών επιχειρήσεων με την Alibaba, όπως και με άλλες παρόμοιες ηλεκτρονικές πλατφόρμες, θα συμβάλει σημαντικά στην αύξηση των εξαγωγών μας προς την κινεζική αγορά και θα ενισχύσει τον τουριστικό ρεύμα προς την Ελλάδα».
Κατά τη συνάντηση που είχε με ανώτατα στελέχη της Alibaba εξετάστηκαν οι δυνατότητες για την προώθηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων μέσω της πλατφόρμας της εταιρείας, και την προβολή της χώρας μας ως ιδανικού ταξιδιωτικού προορισμού για τους Κινέζους τουρίστες.
Διαβάστε ακόμη:
http://www.mononews.gr/touristiki-ellada-ta-matia-tiselenas-kountoura/71389