ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι χώρες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις είναι η Κίνα, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα.
Η συγκεκριμένη ημέρα εορτάζεται στην Κίνα από την δεκαετία του 1990, αρχικά ως μια αφορμή για νέους εργένηδες να διασκεδάσουν. Η Αlibaba την καθιέρωσε ως καταναλωτικό γεγονός το 2009, ως κάτι αντίστοιχο της «Ημέρας των Ευχαριστιών» στις ΗΠΑ. Την προηγούμενη χρονιά προϊόντα 25,4 δισ. δολάρια πουλήθηκαν την συγκεκριμένη ημέρα μέσω της πλατφόρμας Tmall της κινεζικής εταιρείας.
Μόλις τις δύο πρώτες ώρες από την έναρξη της καταναλωτικής εορτής 100 δισ. γουάν πωλήσεις είχαν γίνει μέσω της πλατφόρμας του κινεζικού κολοσσού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: KPMG και Alibaba Cloud συνεργάζονται για την προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων σε Ευρώπη και Ασία
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η Alibaba εξαπλώνεται στη Ρωσία: Στρατηγική συμφωνία με ρωσικές εταιρίες
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Alibaba: Δες πως τα ρομπότ εκτελούν την παραγγελία σου (video)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Eurobank Equities για τράπεζες: Αυξάνει τιμές στόχους για τις μετοχές
- Η Kaizen Gaming επιβραβεύεται για την στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού της στα φετινά HR Awards, αποσπώντας 13 διακρίσεις
- Η Kosmocar εξαγόρασε τη MAN Hellas!
- Χατζηδάκης: Συνάντηση στην Αθήνα με τον πρόεδρο του TÜV NORD Group – Τι συζητήθηκε