H ομορφιά αντέχει στην κρίση. Αυτό φάνηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και αυτό είναι που κάνει αισιόδοξο τον γενικό διευθυντή της L’Oreal Hellas, Αλεξ Ντέιβισον για την διατήρηση της δυναμικής της αγοράς παρά τις αντιξοότητες και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές υπό το βάρος των έντονων πληθωριστικών πιέσεων.

«Η διάθεση του καταναλωτικού κοινού για τα προϊόντα ομορφιάς είναι πιο δυνατή από ποτέ» σχολίασε ο κ. Ντέβισον κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων και των δεσμεύσεων της εταιρείας για το πρόγραμμα βιωσιμότητας, που αναπτύσσει.

1

Η αγορά κινείται δυναμικά ανακτώντας προ πολλού το χαμένο έδαφος λόγω της πανδημίας ενώ σημαντικές επιδόσεις καταγράφει και η L’Oreal Hellas με τα ποσοστά της να κινούνται υψήλοτερα από την άνοδο του κλάδου.

Ειδικότερα, η αγορά το 2021 σημείωσε μία άνοδο της τάξης του 7%, όταν μέσα στην πανδημία υποχώρησε κατά 10% και εκτιμάται ότι φέτος θα πλησιάσει τα επίπεδα του 2019.

Η L’Oreal Hellas το 2021 κατέγραψε αυξημένες πωλήσεις κατά 11,8% και με τους ίδιους ρυθμούς κινείται και στο πρώτο εξάμηνο του 2022.  Αποτελεί τον ηγέτη της εγχώριας βιομηχανίας καλλυντικών, με πωλήσεις περίπου 170 εκατ. ευρώ το 2021 και καθαρά κέρδη 17,12 εκατ. ευρώ (+33,6%).

Ο κ. Ντέιβισον εξέφρασε την αισιοδοξία του για την πορεία της βιομηχανίας ομορφιάς  ακόμα και σε αυτή την τρέχουσα αρνητική συγκυρία κάνοντας λόγο για την ανάγκη των ανθρώπων ακόμη και σε περιόδους  κρίσης να επενδύουν σε προϊόντα ομορφιάς.

Ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα, φωτοβολταϊκά και πράσινες στέγες

Η στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης της L’oreal βασίζεται σε τρεις πυλώνες: Στον μετασχηματισμό για τη διάσφαλιση ότι οι δραστηριότητες της εταιρείας θα σέβονται τα όρια του πλανήτη, στην ενίσχυση του επιχειρηματικού οικοσυστήματος βοηθώντας το να μεταβεί σε έναν πιο βιώσιμο κόσμο και στην υποστήριξη επειγουσών κοινωνιών και περιβαλλοντικών αλλαγών. Οι στόχοι που έχει τεθεί από τον γαλλικό όμιλο έως το 2030 επιτυγχάνονται με ταχείς ρυθμούς στην Ελλάδα. Με επενδύσεις σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, μείωση των πλαστικών, αξιοποίηση υδάτινων πόρων και παρεμβάσεις που έχουν θετικό αντίκτυπο στη βιοποικιλότητα.

Η εταιρεία, χρησιμοποιεί πράσινη πιστοποιημένη ενέργεια. Επιπλέον εγκαθιστά φωτοβολταϊκά στις στέγες των κεντρικών εγκαταστάσεων στη Νέα Ιωνία 25-26kW και στις κεντρικές αποθήκες στον Αυλώνα Βοιωτίας ισχύος 270 KW.

Τα έργα αναμένεται να ξεκινήσουν σύντομα, εφόσον ολοκληρωθεί η διαδικασία αδειοδότησης που είναι σε εξέλιξη ενώ θα καλύπτουν έως και 70% της κατανάλωσης ενέργειας από τη δραστηριότητα.

Στην ίδια κατεύθυνση έχει κατασκευαστεί ένα «πράσινο δώμα» στα γραφεία της L’Oreal στη Νέα Ιωνία.

Πρόκειται για μια «πράσινη» ταράτσα 600 τ.μ. όπου έχουν φυτευτεί περισσότερα από 40 είδη φυτών. Παράλληλα έχουν κατασκευαστεί ταΐστρες πουλιών, φωλιές εντόμων ενώ κάτι παρεμβάσεις για την ενίσχυση της βιοποκιλότητας έχουν γίνει και στον Αυλώνα.

Στις άμεσες προτεραιότητες της εταιρείας είναι ο κατά 100% οικολογικός σχεδιασμός των προθηκών που χρησιμοποιεί ως το 2023.

Η εταιρεία κάνει χρήση περίπου 50.000 προθηκών τον χρόνο και σύμφωνα με τα όσα επισημάνθηκαν κατά τη διάρκεια εκδήλωσης της εταιρείας το εγχείρημα είναι αρκετά πολύπλοκο, καθώς η στόχευση είναι ένας οικολογικός σχεδιασμός που θα περιλαμβάνει πιστοποιημένο χαρτί και ξύλο, με στόχο την ελαχιστοποίηση αρχικά και την πλήρη κατάργηση σε δευτερεύοντα χρόνο της χρήσης πλαστικού. Σε πρώτη φάση ο στόχος προβλέπει μείωση του πλαστικού στα υλικά συσκευασίας της εταιρείας τουλάχιστον κατά 30% ως το 2023 σε σχέση με το 2020, καθώς και διαχείριση του τέλους της ζωής των υλικών.

Ιδιαίτερα σημαντική θεωρείται και η συνεργασία που έχει αναπτύξει με την κερδοσκοπική οργάνωση We4all όπου έχουν φυτευτεί 18.000 δέντρα και έχουν καθαριστεί πολλές περιοχές που έχουν πληγεί από τις πυρκαγιές.

Διαβάστε επίσης

ΙΟΝ: Αύξηση τζίρου και κερδοφορίας με… οδηγό τις εξαγωγές