• Business

    Alessandra Delfini: Στρατηγικής σημασίας η Ελλάδα για τη L’Oreal- Οι επενδύσεις βιωσιμότητας

    Alessandra Delfini, Γενική Διευθύντρια L'Oreal Hellas

    Alessandra Delfini, Γενική Διευθύντρια L’Oreal Hellas


    Με τη δημιουργία ενός πνεύμονα πρασίνου, στην καρδιά της Αθήνας, ο όμιλος L’Oreal ξεκινά και στην Ελλάδα σημαντικές επενδύσεις στον χώρο της βιωσιμότητας και της αειφόρου ανάπτυξης.

    Η πρώτη δράση στην Ελλάδα στο πλαίσιο της καμπάνιας «L’Oréal for the Future» που υλοποιεί ο γαλλικός κολοσσός ανακοινώθηκε χθες από τη διευθύνουσα σύμβουλο της L’Oreal Hellas, Alessandra Delfini μαζί με τον διευθυντή Αειφορίας Ευρώπης του Ομίλου L’ Oreal, Joel Tronchon, παρουσία του δημάρχου Αθηναίων, Χάρη Δούκα.

    Πρόκειται για ένα αλσύλλιο που θα δημιουργηθεί σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων στον μικρό λόφο της Αλεπότρυπας στα σύνορα της Γκράβας με την Ανω Κυψέλη.

    Το micro forest στον λόφο της Αλεπότρυπας

    Στους επόμενους μήνες θα μετεξελιχθεί σε ένα “micro forest” όπως το ονόμασαν, μέσω μιας πιλοτικής προσπάθειας, η οποία περιλαμβάνει τη φύτευση σε πρώτη φάση περίπου 5.000 φυτικών ειδών (δέντρα και θάμνοι).

    Στόχος της προσπάθειας αυτής, είναι να διαμορφωθούν οι συνθήκες για την εγκατάσταση ενός δάσους που σε μόλις 10 χρόνια, θα έχει καταφέρει να αποκτήσει τα χαρακτηριστικά ανάπτυξης ενός βιότοπου 20-30 ετών, με περισσότερα από 10.000 φυτικά είδη και πλούσια βιοποικιλότητα.

    «Αυτή είναι μόνο η αρχή. Το πλάνο μας περιλαμβάνει τη δημιουργία και άλλων “micro Forests” στην Ελλάδα σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση», δήλωσε στο περιθώριο της εκδήλωσης η κ. Delfini.

    Σημείωσε δε πως στόχος είναι τέτοιου είδους παρεμβάσεις να γίνουν και εκτός Αττικής. «Είμαστε ανοικτοί στις δημοτικές Αρχές που έχουν διαθέσιμους χώρους, ενδιαφέρονται και θα ανταποκριθούν στο πρόγραμμα μας», όπως είπε χαρακτηριστικά.

    Δυναμική η ελληνική αγορά

    Κατά την ομιλία της η διευθύνουσα σύμβουλος της εν ελλάδι θυγατρικής της γαλλικής πολυεθνικής ανέφερε ότι η Ελλάδα είναι στρατηγικής σημασίας για τον όμιλο L’Oreal. Χαρακτήρισε δε την ελληνική αγορά ως «δυναμική» απηχώντας και τις επιδόσεις που έχει η θυγατρική τα τελευταία χρόνια. Με τις πωλήσεις της να εκτιμάται ότι έχουν σπάσει το φράγμα των 200 εκατ. ευρώ από 186,9 εκατ. ευρώ το 2022 και καθαρά κέρδη 19,8 εκατ. ευρώ και με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης η L’Oreal Hellas αποτελεί μια από τις δυνατές αγορές του ομίλου, οι πωλήσεις του οποίου έχουν φτάσει τα 41 δισ ευρώ.

    Οι επενδύσεις στη χώρα μας γίνονται στο πλαίσιο του παγκόσμιου προγράμματος L’Oréal for the Future και τις προτεραιότητες του ομίλου σε διεθνές επίπεδο, με έμφαση στους στόχους βιωσιμότητας που η εταιρεία έχει θέσει και πρόκειται να υλοποιήσει μέχρι το 2030.

    Στοχεύοντας παράλληλα στην ενίσχυση του προφίλ του ομίλου σε ό,τι αφορά την αειφορία, ζητήματα που έχουν αρχίσει να συνεκτιμώνται από τους καταναλωτές και στο μέλλον θα παίζουν καταλυτικό ρόλο ως προς τις επιλογές τους.

    Οι επιλογές των καταναλωτών και η σύνδεση του brand με την αειφορία

    Ενας στόχος που περνάει κυρίως μέσα απ’ τη νέα γενιά καταναλωτών, στις οποίες παραδοσιακά επενδύουν τα μεγάλα brands «χτίζοντας» το μέλλον τους.

    Και αυτό σε μεγάλο βαθμό ήδη συμβαίνει με τη νέα γενιά καταναλωτών, όπως λέει η διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας της L’Oreal Hellas, Δήμητρα Πετρίδη. «Είναι πιο συνειδητοποιημένη η νέα γενιά», σημειώνει. «Απ’ την πλευρά μας προσπαθούμε να εκπαιδεύσουμε όλο τον κόσμο. Είτε με τα προϊόντα μας που βρίσκονται στην ευρεία διανομή χρησιμοποιώντας συσκευασίες με λιγότερο πλαστικό, λιγότερο νερό κ.α. είτε με προϊόντα στην επιλεκτική αγορά, όπως για παράδειγμα τα επαναγεμιζόμενα προϊόντα», τονίζει.

    Η σύνδεση του brand με την αειφόρο ανάπτυξη και τις βιώσιμες πρακτικές στο μυαλό των καταναλωτών είναι το μεγάλο στοίχημα των εταιρειών σήμερα, καθώς όλο και πιο συχνά το κριτήριο για τις επιλογές των καταναλωτών είναι περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα βιωσιμότητας.

    Μια τάση που αποτυπώνεται πλέον και στην ελληνική αγορά. Σύμφωνα με έρευνα της EY Future Consumer Index 2023 στην Ελλάδα το 21% των καταναλωτών ως προτεραιότητα το περιβάλλον (Planet First).

    Η τάση αυτή καταγράφεται και στην έρευνα GfK’s Consumer Life Global Report (2022) όπου το 73% των καταναλωτών παγκοσμίως πιστεύουν ότι είναι σημαντικό οι εταιρείες να αναλαμβάνουν δράσεις βιώσιμης ανάπτυξης ενώ το 36% θα επέλεγε το brand μιας εταιρείας που υιοθετεί τέτοιες πρακτικές έναντι μιας άλλης που δεν το κάνει.

    Διαβάστε επίσης:

    Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 7,25 εκατ. δολαρίων

    OΠΑΠ: Η ευαίσθητη ζώνη μεταξύ 14,40 – 14,60 ευρώ, ο πωλητής εκ Λονδίνου και η… απογείωση ενόψει Euro και Ολυμπιακών

    ΑΒΑΞ: Οδεύει προς τον ένα μήνα η απεργία των εργαζομένων στη Γραμμή 4 – Η κρίσιμη συνάντηση της Πέμπτης



    ΣΧΟΛΙΑ