ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Το δικό μας εξαιρετικό, η συνέχεια από τους Κινέζους λιγότερο ωραία. Αυτή η αντίθεση δείχνει πόσο καλό μπορεί να είναι ένα έργο, εφόσον το μοναδικό κριτήριο δεν είναι μια σκοτωμένη προσφορά, αλλά μια πρόταση value for money που διασφαλίζει την ποιότητα στο χαμηλότερο ρεαλιστικά κόστος», συμπλήρωσε ο κ. Εξάρχου.
«Χρειάζεται» – συνέχισε ο κ. Εξάρχου – «μία ισορροπία. Εάν όλα στηρίζονται μόνο στο ποιος δίνει τη χαμηλότερη προσφορά, τελικώς και οι μεγάλες εταιρείες δεν δημιουργούνται και δεν αναπτύσσεται τεχνογνωσία και τα διάφορα κράτη που ακολουθούν αυτή τη σκοπιμότητα οδηγούνται όπως εμείς στην περιπέτεια μετρό Θεσσαλονίκης στο παρελθόν. Οι υπερβολές από κάθε πλευρά δεν βοηθούν».
Για το έργο του Μετρό της Θεσσαλονίκης σημείωσε επίσης πως «είναι εντός χρονοδιαγράμματος. Το 2020 θα έχει τελειώσει» και πρόσθεσε ότι «διεσώθη χάρη στην Ακτωρ. Θα ήταν η μεγαλύτερη καταστροφή των μετρό στην Ευρώπη. Διακινδύνευσε εξαιρετικά (σ.σ. η Ακτωρ) αναλαμβάνοντας υποχρεώσεις της ΑΕΓΕΚ στο παρελθόν. Δεν είχαμε να κερδίσουμε πολλά χρήματα, αντιθέτως διακινδυνεύτηκαν πολλές ζημιές, αλλά βάλαμε πλάτη όταν η ελληνική πολιτεία μας χρειάστηκε και πλέον το μετρό της Θεσσαλονίκης όχι απλά θα γίνει, αλλά θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για έργα μετρό σε ευρωπαϊκό επίπεδο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Deutsche Welle: «Ελλάδα: Καλωσορίσατε επενδύσεις»
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Προκηρύσσεται την επόμενη εβδομάδα ο διαγωνισμός για το καζίνο στο Ελληνικό
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα