ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Συγκρατημένα αισιόδοξος για την πορεία της εγχώριας αγοράς μπίρας κατά την φετινή χρονιά εμφανίζεται ο επικεφαλής της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, θυγατρικής εταιρείας του ομίλου Heineken εκφράζοντας την εκτίμηση πως εάν η κατανάλωση κινηθεί ικανοποιητικά τον Μάιο, τότε, μπορεί να καλυφθεί σημαντικό μέρος των απωλειών που δημιουργήθηκαν πέρυσι εξαιτίας της πανδημίας.
Ο Αλέξανδρος Δανιηλίδης μιλώντας στο mononews υπογραμμίζει πως παρ’ όλες τις δυσκολίες διαφαίνεται μια θετική προοπτική στην οικονομία, τονίζοντας ωστόσο πως το τελικό πρόσημο για τον κλάδο της ζυθοποιίας τη φετινή χρονιά θα κριθεί από τη διάρκεια του «rebound» (ανάκαμψη) της κατανάλωσης, μετά την επανεκκίνηση της εστίασης και του τουρισμού.
Όπως λέει, οι καταναλωτές όπως φάνηκε και από τις πρώτες ημέρες επαναλειτουργίας των εστιατορίων έχουν διάθεση να διασκεδάσουν εκτός σπιτιού, σε καφετέριες και εστιατόρια, δίνοντας ώθηση στις πωλήσεις των επιχειρήσεων που εμπλέκονται στο κανάλι του Horeca. Ένα κανάλι που δέχθηκε ισχυρότατο πλήγμα από τις επιπτώσεις της υγειονομικής κρίσης και τα περιοριστικά μέτρα που ελήφθησαν.
Χαρακτηρίζει ενθαρρυντική την εικόνα από το restart των εστιατορίων, λέγοντας πως περιμένει με ενδιαφέρον την εξέλιξη των πωλήσεων τις επόμενες εβδομάδες, προκειμένου να σχηματοποιήσει μια πρώτη άποψη για την κατάσταση στην αγορά. Υπογραμμίζει πάντως πως η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία στάθηκε δίπλα στους συνεργάτες της, εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη τροφοδοσία των καταστημάτων με τις αναγκαίες προμήθειες.
«Εφοδιάσαμε την αγορά χωρίς κανένα πρόβλημα. Καλύψαμε όλη τη ζήτηση…», αναφέρει χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως βρέθηκε τρόπος για τον διακανονισμό των οφειλών που ικανοποιεί όλες τις πλευρές. «Η σωστή διακίνηση και η τροφοδοσία της αγοράς ύστερα από τόσους μήνες κλειστών καταστημάτων», λέει, «ήταν ένα στοίχημα που κερδήθηκε απόλυτα χάρη στη μεγάλη προσπάθεια που κάναμε όλοι μας, καταστήματα, εμπόριο και προμηθευτές».
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία είναι η μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και σήμερα αποτελεί μέλος του Ομίλου Heineken. Παράγει μεταξύ άλλων στην Ελλάδα τις μπίρες ΑΜΣΤΕΛ, Heineken, Αλφα, Fisher και Μάμος ενώ διαθέτει 3 μονάδες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα και 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα καθώς και μια μονάδα εμφιάλωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΙΟΛΗ στη Λαμία.
Διαβάστε επίσης:
Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Ο μηλίτης, οι νέες επενδύσεις και το… άνοιγμα στην πράσινη ενέργεια
Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Επενδύσεις 11 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο της Πάτρας την τριετία 2019-2021