ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τη δυναμική της ακόμη και μέσα στην πανδημία κατάφερε να διατηρήσει η Stirixis Group, η οποία παραμένει σε ανοδική τροχιά παρά την αρνητική συγκυρία.
Η ουσιαστική στήριξη που προσφέρει στους πελάτες της, βοήθησε την εταιρεία να κερδίσει νέες δουλειές στην Ελλάδα και να αντισταθμίσει τις απώλειες στο πρώτο μισό του 2020 από το προσωρινό «πάγωμα» της οικονομικής δραστηριότητας κατά τους πρώτους μήνες της πανδημίας. Η εταιρεία, η οποία παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες στρατηγικής και σχεδιασμού, συνεχίζει να κινείται εξίσου δυναμικά, αναλαμβάνοντας νέα projects χάρη στην πελατοκεντρική προσέγγισή της.
Για την φετινή χρονιά στοχεύει σε ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη σε Ελλάδα και εξωτερικό, ποντάροντας στην ανάληψη νέων έργων μετά την λήξη της πανδημίας και την επιστροφή στην κανονικότητα. Για τον τρόπο που διαχειρίστηκε τις προκλήσεις των καιρών, το «μυστικό» που κάνει την εταιρεία να ξεχωρίζει, αλλά για τα επόμενα βήματα μιλά στο mononews.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Stirixis Group, Vice President of Member Experience και μέλος στο ΔΣ του CEO Clubs στην Ελλάδα, Αλέξανδρος Αθανασούλας.
-Η πανδημία του κορονοϊού πλήττει την οικονομική δραστηριότητα, αναγκάζοντας πολλές εταιρείες να κάνουν ένα βήμα πίσω… Σε τι βαθμό επηρέασαν την Stirixis Group οι επιπτώσεις της υγειονομικής κρίσης;
-Η πανδημία είχε πολλά διαφορετικά χαρακτηριστικά για εμάς. Όταν ξέσπασε, παρατηρήθηκε μια απότομη επιβράδυνση και μια έντονη αβεβαιότητα για την πορεία των εργασιών των πελατών μας. Ωστόσο, αντιδράσαμε πολύ γρήγορα και προσαρμόσαμε τις υπηρεσίες μας, με τέτοιο τρόπο ώστε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να αντιμετωπίσουν την νέα κατάσταση που διαμορφώνονταν.
Παρακολουθούμε τις τάσεις με ειδική ομάδα ερευνών στην εταιρεία μας και εξασφαλίζουμε έτσι την επιτυχία των πελατών μας. Μελετάμε την απόδοση της επένδυσής τους ακόμα και σε βάθος χρόνου και για αυτό δημιουργήσαμε και το διεθνές think tank metallaxis.org. Aυτό μας κάνει να ξεχωρίζουμε μέσα στην κρίση. Και είναι κάτι που αποδίδει καρπούς για τους πελάτες μας πρωτίστως και τελικά και για εμάς.
Μεγαλύτεροι και μικρότεροι παίκτες ήρθαν σε εμάς για να βρουν λύσεις. Η αποφασιστικότητά μας στην αποτελεσματική υποστήριξη των πελατών, μας κάνει να προσελκύουμε νέα έργα. Για εμάς δεν είναι ποτέ αυτοσκοπός ο σχεδιασμός. Αλλά ένα από τα όλα μας για την επιτυχία των πελατών μας. Αυτό ήταν κάτι που αξιολογήθηκε ακόμα πιο θετικά από την αγορά στο δεύτερο εξάμηνο της περσινής χρονιάς και είχαμε μια σημαντική ανάκαμψη, με αποτέλεσμα να καταφέρουμε να κλείσουμε το 2020 με σημαντική αύξηση πωλήσεων, παρά την πτώση που είχαμε στο πρώτο εξάμηνο λόγω του Covid-19.
-Ποιοι τομείς βλέπετε να έχουν επηρεασθεί περισσότερο από την πανδημία; Και που παρατηρείται έντονη κινητικότητα;
-Προφανώς κάποιες κατηγορίες έχουν επηρεασθεί πολύ περισσότερες από άλλες. Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην εστίαση και στον τουριστικό κλάδο έχουν πληγεί πάρα πολύ και εξακολουθούν να πλήττονται. Δυστυχώς δεν έχουν βρει ακόμη τα πατήματά τους και θα αργήσουν. Υπάρχουν πελάτες που έχουν «παγώσει» εντελώς την ανάπτυξή τους, αλλά υπάρχουν και κατηγορίες πελατών που εξετάζουν καινούριες δραστηριότητες και αναζητούν τρόπους να εξελιχθούν, εκμεταλλευόμενοι τις ευκαιρίες που αναδύονται στην αγορά.
-Πώς εξελίσσονται οι εργασίες στο εξωτερικό; Τι επίδραση είχε η πανδημία στις διεθνείς δραστηριότητές σας;
-Όπως και στην Ελλάδα, οι πελάτες μας και τα projects στο εξωτερικό αντιμετώπισαν δυσκολίες. Η πανδημία έχει δυσκολέψει τις μετακινήσεις, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να υποστηρίξουμε από κοντά τους πελάτες μας, αλλά ούτε και να ανοίξουμε καινούριες αγορές. Παρόλα αυτά, συνεχίζουμε ψηφιακά σε μεγάλο βαθμό όσα ήταν σε εξέλιξη. Πιστεύω ότι μετά από τρείς μήνες θα μπορέσουμε να ανακτήσουμε σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο που λειτουργούσαμε. Να σημειώσω στο σημείο αυτό, ότι είχαμε στραφεί στο εξωτερικό στην προσπάθειά μας να αντιμετωπίσουμε τα δέκα χρόνια κρίσης στην Ελλάδα. Μια ανάπτυξη που ανέκοψε, προς στιγμήν, η πανδημία.
-Ποιες είναι οι εκτιμήσεις σας για την πορεία την φετινή χρονιά; Πως βλέπετε να εξελίσσονται οι εργασίες σας;
-Θεωρούμε ότι οι επόμενοι τρεις μήνες θα είναι εξίσου δύσκολοι για την αγορά. Ωστόσο, εάν όλα πάνε καλά, σταδιακά μέχρι το καλοκαίρι θα έχει εξομαλυνθεί κάπως η κατάσταση. Έχουμε μπει καλά στο 2021 και εάν χαλαρώσουν κάπως οι περιορισμοί όσον αφορά στις μετακινήσεις στο εξωτερικό ξανά, προβλέπουμε για τη STIRIXIS Group μια εξαιρετική χρονιά. Προτεραιότητά μας είναι να μπορούμε να απαντάμε άμεσα και αποτελεσματικά στις εκάστοτε συνθήκες, όπως αυτές διαμορφώνονται και να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι μέσα από την εμπειρία και τη γνώση που αποκτούμε.
Προφίλ
Η Stirixis Group ξεκίνησε το 1996 και είναι μία διεθνώς βραβευμένη εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών στρατηγικής και σχεδιασμού που εστιάζει στην εξασφάλιση της μακροπρόθεσμης επιτυχίας των πελατών της και στη μεγιστοποίηση της απόδοσης της επένδυσής τους. Αναλαμβάνει έργα στους κλάδους της Λιανικής, της εστίασης, της φιλοξενίας, της διασκέδασης και αναψυχής, καθώς και για εργασιακούς χώρους. Οι πελάτες της λαμβάνουν πρακτικές συμβουλές και κατευθύνσεις στρατηγικού περιεχομένου, με πλήρη γνώση των σταδίων της υλοποίησης και σταδιακής ανάπτυξης του έργου, και παράλληλα απολαμβάνουν τις διεθνώς βραβευμένες υπηρεσίες της, όπως ο σχεδιασμός της εμπειρίας του πελάτη, ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός, το branding, και το project management, όλα ευθυγραμμισμένα και υπηρετώντας το επιχειρηματικό πλαίσιο.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η ΠΝΟ αντιδρά στην τροποποίηση του κανονισμού για τα ταχύπλοα πλοία
- ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Ανακοινώθηκε η υποχρεωτική δημόσια πρόταση της Masdar – Στα 20 ευρώ/μετοχή το προσφερόμενο αντάλλαγμα
- Ολλανδία: Το Netflix καλείται να πληρώσει 5 εκατ. ευρώ για παραβίαση προσωπικών δεδομένων
- Κώστας Αγοραστός: Στο νοσοκομείο μετά από επίθεση που δέχτηκε από συγγενείς θυμάτων των Τεμπών(Βίντεο)