ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
«Τα μίνι μπας που εξυπηρετούν την Ευαγγελίστρια είναι του 2003, επομένως παλιά, ταλαιπωρημένα και έχουν στην πλάτη τους πολλά χιλιόμετρα. Σήμερα η περιοχή εξυπηρετείται από ένα όχημα, καθώς το οδικό δίκτυο της Ευαγγελίστριας δεν επιτρέπει τη δρομολόγηση οποιουδήποτε τύπου λεωφορείων, παρά μόνον οκτάμετρων», υπογραμμίζει.
Ο ΟΑΣΘ επισημαίνει ότι θα εξαντληθεί κάθε είδους περιθώριο ώστε, σε συνεργασία με τον δήμο Νεάπολης Συκεών, να είναι εφικτή η άμεση δρομολόγηση άλλου, μεγαλύτερου τύπου λεωφορείου στην περιοχή.
Ο αντιδημάρχος Τεχνικών Έργων του δήμου Νεάπολης-Συκεών, Στέλιος Γκατζές, απέστειλε επείγουσα επιστολή στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΘ, Κωνσταντίνο Ταγγίρη, ζητώντας την άμεση επίλυση του θέματος.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Επενδύουν 580 εκατ. δολάρια στα λιμάνια
- ΖΙΜ: Κερδοφορία 1,13 δισ. δολάρια για το γ’ τρίμηνο – Ναυπηγεί 46 πλοία κοντέινερ
- Σούπερ μάρκετ: Τι μένει στα ταμεία τους από τον τζίρο των 12,3 δις
- Ο Γιώργος και Μάριος Γιαλόζογλου πούλησαν πλοίο με κέρδος 7,6 εκατ. δολάρια – Αγόρασαν και δεύτερο ακτοπλοϊκό