“Ψαλίδι” στα ταξίδια του προσωπικού και των events βάζει η Airbus, ως μέρος μιας προσπάθειας της ευρωπαϊκής εταιρείας αεροσκαφών να μειώσει τα κόστη, σύμφωνα με το Bloomberg, που επικαλείται άτομα που γνωρίζουν το θέμα.

Ενώ οι υπάλληλοι που εξυπηρετούν πελάτες εξακολουθούν να πρέπει να βρίσκονται στις θέσεις τους, άλλα τμήματα της εταιρείας καλούνται να δώσουν εξηγήσεις για τυχόν αδικαιολόγητες πρόσθετες δαπάνες, αναφέρουν οι πληροφορίες, ενώ εκπρόσωπος της Airbus αρνήθηκε να σχολιάσει.

Η Airbus έχει ξεκινήσει ένα project εξοικονόμησης κόστους που ονομάζεται Project Lead, ως απάντηση στους επίμονους περιορισμούς της εφοδιαστικής αλυσίδας που επιβαρύνουν τους στόχους παράδοσης και παραγωγής της.

Ο Christian Scherer, ο οποίος επιβλέπει τις εμπορικές αεροπορικές εταιρείες της Airbus, δήλωσε στο Farnborough Airshow την περασμένη εβδομάδα ότι το πρόγραμμα στοχεύει να εναρμονίσει τις δαπάνες, με ένα σχέδιο αύξησης της παραγωγής της.

Ο Scherer έστειλε αρχικά μια οδηγία σε ολόκληρη την εταιρεία που καθόριζε την προσπάθεια εξοικονόμησης κόστους πριν από μερικές εβδομάδες και μεμονωμένα τμήματα ακολούθησαν έκτοτε με τα δικά τους συγκεκριμένα αιτήματα για να περιορίσουν το κόστος, αναφέρουν οι πληροφορίες του Bloomberg.

Γιατί μειώνει τους στόχους για το 2024

Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο μήνα, η μετοχή της εταιρείας κατέγραψε απώλειες άνω του 12%, καθώς ανακοίνωσε ότι μειώνει τους στόχους της για το 2024, τόσο για τις παραδόσεις αεροσκαφών όσο και για τα κέρδη.

Ειδικότερα, η Airbus, δήλωσε ότι αναμένει τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων και αποσβέσεων να διαμορφωθούν σε περίπου 5,5 δισ. ευρώ (5,9 δισ. δολάρια), από προηγούμενη εκτίμηση για 6,5 έως 7 δισ. ευρώ που είχε επιβεβαιωθεί στις 25 Απριλίου.

Όσον αφορά τα αεροσκάφη, δήλωσε ότι εκτιμά ότι θα παραδώσει περίπου 770 εμπορικά αεροσκάφη φέτος, σε σύγκριση με προηγούμενη πρόβλεψη για περίπου 800.

Έτσι, τα προβλήματα της εταιρείας μεταφέρονται και στους πελάτες, καθώς η ολιγωρία σημαίνει απώλειες για τις αεροπορικές εταιρείες που αναμένουν τα αεροσκάφη τους.

Προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα

Σύμφωνα με το CNBC, η αναθεώρηση επί τα χείρω των στόχων του κολοσσού για το 2024, συνδέονται εν μέρει με ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας στις επιχειρήσεις εμπορικών αεροσκαφών της Airbus.

«Η Airbus αντιμετωπίζει επίμονα συγκεκριμένα προβλήματα που συνδέονται με την εφοδιαστική αλυσίδα, κυρίως σε κινητήρες και εξοπλισμό καμπίνας», σημείωσε η εταιρεία.

Επιπλέον, τόνισε ότι αντιμετωπίζει προβλήματα με τα λειτουργικά κόστη στο τμήμα διαστημικών συστημάτων της, ενώ έχει αναφέρει κοστοβόρες «εμπορικές και τεχνικές προκλήσεις» στην επιχείρηση.

«Οι προκλήσεις σχετίζονται κυρίως με τα χρονοδιαγράμματα, τον φόρτο εργασίας, τις προμήθειες, τους κινδύνους και το λειτουργικό κόστος ορισμένων προγραμμάτων τηλεπικοινωνιών κα πλοήγησης», πρόσθεσε.

Νωρίτερα φέτος, τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας για το α’ τρίμηνο, ήταν χαμηλότερα από το αναμενόμενο, με τον CFO, Thomas Toepfer, να δηλώνει  στο CNBC ότι τα κέρδη της εταιρείας «δεν ήταν ιδιαίτερα ισχυρά».

Σημειώνεται ότι στις 21 Ιουλίου ανακοινώθηκε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για την πώληση περίπου 30 αεροσκαφών τύπου A330neo στη σαουδαραβική εταιρεία οικονομικών πτήσεων Flynas.

Τα εξαμηνιαία αποτελέσματα της Airbus πρόκειται να ανακοινωθούν στις 30 Ιουλίου.

Διαβάστε επίσης: 

Airbus: Κοντά σε συμφωνία για την πώληση 30 A330neo στη Flynas

Airbus: Γιατί μειώνει τους στόχους για το 2024 – Βουτιά άνω του 12% για τη μετοχή

Roche: Αγώνας δρόμου για να λανσάρει το χάπι κατά της παχυσαρκίας