• Business

    Airbnb: Πώς σχεδιάζει να «χτυπήσει» τους πελάτες που προτιμούν ξενοδοχεία

    • Bloomberg
    airbnb


    Να αυξήσει τις πολυτελείς παροχές από το ερχόμενο έτος, ώστε να προσελκύσει ακόμη περισσότερους πελάτες που μπορεί μέχρι τώρα να επέλεγαν λόγω παροχών τα ξενοδοχεία, σχεδιάζει η Airbnb.

    Έτσι, η Airbnb ετοιμάζεται να επεκτείνει τις δραστηριότητές της πέρα ​​από τα καταλύματα και τις εμπειρίες σε «υπηρεσίες που θα κάνουν καλύτερη για τους επισκέπτες τη διαμονή τους σε Airbnb», δήλωσε ο Chief Business Officer της εταιρείας, Dave Stephenson, σε συνέντευξή του στο περιθώριο των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού.

    Η Airbnb εξετάζει να εντάξει υπηρεσίες όπως προσωπικός σεφ, η καθαριότητα στα μισά της εβδομάδας ή βελτίωση της ευκολίας μεταφοράς και του check-in, πρόσθεσε ο Stephenson.

    Επανέλαβε δε τα σχόλια της Οικονομικής Διευθύντριας, Ellie Mertz, η οποία ανέφερε ως πιθανές προσθήκες υπηρεσίες όπως το γέμισμα του ψυγείου και οι υπηρεσίες spa.

    Ο Stephenson, η σύζυγος του οποίου απόλαυσε τη δυνατότητα να κάνει μασάζ κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο Airbnb που είχαν στο Παρίσι, είπε ότι η εταιρεία σκέφτεται να εντάξει και νέες παροχές, έχοντας κατά νου ερωτήσεις όπως: Γιατί ένας ταξιδιώτης δεν θα έμενε σε Airbnb και τι διευκολύνει τη διαμονή σε ένα ξενοδοχείο;

    Πρόσθεσε ότι οι επίσημες -και πιο λεπτομερείς- ανακοινώσεις για την προσπάθεια αυτή μπορεί να έρθουν «αρχές του επόμενου έτους».

    Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Brian Chesky, δήλωσε ότι η Airbnb είναι έτοιμη να επεκταθεί και πέρα ​​από τη βασική της δραστηριότητα στον χώρο των βραχυχρόνιων μισθώσεων, αφού πέρασε τον περασμένο χρόνο βελτιώνοντας την εφαρμογή της για να ενισχύει την αξιοπιστία, τη διαφάνεια των τιμών και βγάζοντας εκτός πλατφόρμας καταχωρίσεις κατώτερης ποιότητας.

    Μεταξύ άλλων, η Airbnb σχεδιάζει να ενισχύσει την προσφορά της σε δωμάτια boutique ξενοδοχείων.

    «Θα μας δείτε να συνεχίζουμε να χρησιμοποιούμε το HotelTonight σαν δίαυλο για να φέρουμε μπουτίκ ξενοδοχεία στην Airbnb», είπε ο Stephenson, αναφερόμενος στην αγορά της πλατφόρμας προσφορών ξενοδοχείων HotelTonight από την Airbnb το 2019.

    Η boutique διαμονή είναι ένας «εξαιρετικός τρόπος να ταξιδεύει ο κόσμος», ιδίως όταν ταξιδεύει για επαγγελματικούς λόγους, πρόσθεσε ο Stephenson.

    «Μία ή δύο διανυκτερεύσεις μερικές φορές δεν είναι πάντα το καλύτερο για διαμονή σε Airbnb, όπου η διαμονή τείνει να έχει μεγαλύτερη διάρκεια», εξήγησε.

    Η ενίσχυση της δραστηριότητας της εταιρείας στην αγορά των boutique ξενοδοχείων ήρθε εν μέρει ως απάντηση στους κανονισμούς που έχουν θεσπιστεί κατά τόπους για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων. Ο Chesky είπε τον Νοέμβριο, για παράδειγμα, ότι τα boutique ξενοδοχεία θα μπορούσαν να «συμπληρώσουν» την προσφορά των Airbnb στη Νέα Υόρκη, σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς που ισχύουν.



    ΣΧΟΛΙΑ