ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο όμιλος διατηρεί το δικαίωμα να αποκτήσει άλλα 60 τέτοια αεροσκάφη καθώς και τέσσερα A350F Cargo μεγάλων αποστάσεων.
Ο υπουργός Μεταφορών της Γαλλίας Ζαν-Μπατίστ Τζεμπαρί χαιρέτισε την παραγγελία αυτή, σχολιάζοντας ότι είναι η μεγαλύτερη στην ιστορία του γαλλοολλανδικού ομίλου.
Για την Air France-KLM, η απόφαση αυτής της αγοράς, που θεωρητικά ξεπερνά τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε τιμές καταλόγου –οι οποίες δεν εφαρμόζονται ποτέ– αντικατοπτρίζει «τη φιλοδοξία του ομίλου να βελτιώσει την οικονομική και περιβαλλοντική επίδοσή του χρησιμοποιώντας αεροσκάφη της τελευταίας γενιάς».
Μέχρι τώρα, η Air France χρησιμοποιούσε μόνο αεροσκάφη Α320 και Α220 ενώ η ολλανδική KLM και τη Transavia, η θυγατρική «χαμηλού κόστους» του ομίλου χρησιμοποιούσε Boeing 737NG, δηλαδή της προηγούμενης γενιάς των 737 ΜΑΧ.
Οι παραδόσεις των πρώτων αεροσκαφών αναμένεται να γίνουν κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2023. Τα αεροσκάφη θα χρησιμοποιηθούν για πτήσεις μέσων αποστάσεων στην Ευρώπη, κυρίως από τα αεροδρόμια Σίπχολ του Άμστερνταμ και Ορλί του Παρισιού.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Διαβάστε επίσης
Με άλμα άνω του 1% πανηγύρισαν οι ευρωαγορές για τις αποφάσεις των κεντρικών τραπεζών
Alpha Bank: Νέο μέλος του ΔΣ η Έλλη Ανδριοπούλου
Νίκος Τσάκος (ΤΕΝ): Ζημιές στο τρίτο τρίμηνο αλλά εμφανή τα σημάδια ανάκαμψης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τουσκ: Η απειλή για μια παγκόσμια σύγκρουση είναι πραγματική
- Εθνική μπάσκετ: Παράπλευρες απώλειες από την εκκένωση του αεροδρομίου στο Λονδίνο – Καθυστερεί η επιστροφή της ομάδας
- COP29: Η συμφωνία για το Κλίμα ορίζει να αντληθούν 250 δισεκ. δολάρια από τις πλούσιες χώρες
- ΑΣΙΓΑΣΤΟΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΣ: «Για να μπορέσουμε κάποια στιγμή να ζήσουμε όλοι ελεύθεροι»