Τώρα όσον αφορά στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού έχει ένα ενδιαφέρον ότι οι περισσότεροι (55,9%) επιλέγουν μικρό όχημα της κατηγορίας Β. Την ίδια ώρα πάνω από ένας στους δυο επιλέγει SUV (BSUV 30,9%, C SUV 17,9%, DSUV 3,7%) και αν σ’ αυτό προσθέσεις και την υπόλοιπη κατηγορία Β (25%) έχoυμε ένα ποσοστό 78% σε μικρό αυτοκίνητο πόλης ή SUV! Δύσκολα μπορεί να πιστέψει κανείς πως η κατηγορία C (BMW 1) και D (Tesla Model 3) έχουν συρρικνωθεί στο 10,5% της αγοράς αφήνοντας ένα 9,5% της αγοράς για όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες. Όσον αφορά στη μορφή καυσίμου η πτώση της βενζίνης είναι θεαματική (-6.9%). Αξίζει να τονιστεί πως πρόκειται για την πιο κοστοβόρα επιλογή. Το πετρέλαιο επίσης πέφτει (-6.2%) αλλά πλέον δεν υπάρχουν και πολλά διαθέσιμα πετρελαιοκίνητα μοντέλα κάτω από 2.0lt. Σημαντική άνοδο καταγράφουν τα υβριδικά (+15.2%). Η ζήτηση για επαναφορτιζόμενα παραμένει σταθερή στο 9.5% Στην πρώτη θέση από πλευράς πωλήσεων στο 5μηνο βρίσκεται η Toyota με 9.976 ταξινομήσεις και ποσοστό 15.6%. Ακολουθεί η Peugeot με 5494 ταξινομήσεις και ποσοστό 8.6% και η Citroen/DS με 4.795 ταξινομήσεις και ποσοστό 7.5%. Από τις πολυτελείς μάρκες ξεχώρισε η BMW με 2615 πωλήσεις. Ακόμη έχουν ταξινομηθεί 775 Tesla, 296 Land Rover, 103 Porsche, 43 Jaguar, 8 Maserati και 5 Bentley και μια Ferrari 296 GTB (ταξινομήθηκε Μάιο).
Όσον αφορά στους πρωταγωνιστές των πωλήσεων το Toyota Yaris με 3390 πωλήσεις το 5μηνο έχει ποσοστό 21% στην κατηγορία του και είναι το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στη χώρα μας. Στην κατηγορία B SUV το Peugeot 2008 είναι πρώτο με 2.739 πωλήσεις ενώ στην κατηγορία CSUV το νέο Toyota CHR πάει πολύ καλά με 1161 πωλήσεις και ποσοστό 10%.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα