Η MacLynn είναι η αγαπημένη προξενήτρα των υψηλών στελεχών στους μεγαλύτερους οικονομικούς κολοσσούς του κόσμου. και από τότε διευθύνει στο κέντρο του Λονδίνου την δημοφιλή, στους οικονομικούς κλάδους, γραφείο γνωριμιών Vida.
Δεδομένου του, ότι το online dating είναι μια διαδικασία ιδιαίτερα χρονοβόρα και πολλές φορές απρόσωπη, οι περισσότεροι τραπεζίτες και εργαζόμενοι του οικονομικού κλάδου απευθύνονται στην κ. MacLynn.
“Δώστε μας το όνομα της τράπεζας, και θα έχουμε βρει το ταίρι σας” λέει η 37χρονη MacLynn. Το πελατολόγιο του Vida είναι εντυπωσιακό με το μεγαλύτερο μέρος αυτών να κατέχουν υψηλόβαθμες θέσεις σε κορυφαίες εταιρείες όπως οι, Barclays Wealth, Goldman Sachs, EY, KPMG και Deutsche Bank.
Η πλειονότητα των πελατών της είναι straight άντρες με το 55% αυτών να είναι ηλικίας από 35 έως 60 χρονών. Υπάρχουν όμως και γυναίκες του κλάδου που αναζητούν την κ. MacLynn, με τις ηλικίες να κυμαίνονται από 30 μέχρι 50.
Με την ετήσια πληρωμή, των υπηρεσιών της MacLynn, να ξεπερνούν τα £9,000, η ίδια ή οι υπόλοιποι 6 υπάλληλοι της συναντιούνται με τον εκάστοτε υποψήφιο πελάτη τους, για να συζητήσουν τι είναι αυτό που ψάχνει από κάποιον ερωτικό σύντροφο. Αυτές οι συζητήσεις γίνονται πριν ξεκινήσουν τα 10 προγραμματισμένα ραντεβού ή αλλιώς “γνωριμίες” μέσα σε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα 12 μηνών.
Η αρχή
Πριν το “κανονισμένο” ραντεβού, οι πελάτες του Vida κοιτάζουν πέντε ή έξι φωτογραφικά άλμπουμ των υποψήφιων ραντεβού, πριν καταλήξουν στην τελική επιλογή τους. Μάλιστα, οι πελάτες έχουν την δυνατότητα να διακόψουν την συνδρομή τους, εάν προκύψει μια σχέση μέσα από αυτά, και στην συνέχεια να την ολοκληρώσουν, εάν η σχέση αυτή λήξει άδοξα.
Πάντως τα ποσοστά επιτυχίας του Vida είναι άκρως εντυπωσιακά με το 80% των πελατών του να καταλήγει, μετά τα κανονισμένα ραντεβού, σε μακροχρόνιες σχέσεις. “Συνήθως βρίσκουν τον σύντροφο τους στο 5ο ή 6ο ραντεβού” υποστηρίζει η MacLynn.
Πριν ασχοληθεί με το προξενιό των υψηλόβαθμων στελεχών, η MacLynn εργαζόταν ως ψυχολόγος επιχειρήσεων σε μια συμβουλευτική εταιρεία, ενώ το 2006 αποφάσισε να αλλάξει πορεία, επιλέγοντας να εργαστεί σε ένα άλλο γραφείο γνωριμιών.
Μετά την εμπειρία που αποκόμισε αποφάσισε να ανοίξει τα φτερά της δημιουργώντας μια δική της επιχείρηση. Η εταιρεία της σήμερα διαθέτει 7 κορυφαίους matchmakers που μαζί με την ίδια έχουν δημιουργήσει μια δυνατή ομάδα. Το γραφείο ακόμη διαθέτει και μια ξεχωριστή ομάδα που ασχολείται με τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις, ενώ διαθέτει και εξωτερικούς συνεργάτες σε όλο τον κόσμο.
Η αναζήτηση
Πριν κανονίσουν το ραντεβού, οι επαγγελματίες του Vida συναντιούνται απευθείας με τους πελάτες τους όπως και με τα πιθανά “ταιριάσματα” αυτών, ώστε να μπορέσουν να εκτιμήσουν την αμοιβαία συμβατότητα τους. Όσον αφορά, τους διεθνείς πελάτες τους, οι matchmakers χρησιμοποιούν το Skype ή ζητούν επιπρόσθετο ενημερωτικό υλικό, που έχουν συλλέξει ύστερα από συνάντηση μαζί τους, οι εξωτερικοί συνεργάτες τους.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, το 50% των πελατών του Vida ζει και εργάζεται στο Λονδίνο, με το υπόλοιπο να βρίσκεται σε άλλες μεγαλουπόλεις της Ευρώπης και του κόσμου, όπως την Νέα Υόρκη και το Hong Kong.
Με βάση τα δεδομένα από το διεθνές πελατολόγιο της, η MacLynn έχει ανακαλύψει πως υπάρχει μια σύνδεση μεταξύ της δουλειάς που κάνει ένας πελάτης της, με το τι ψάχνει από έναν πιθανό σύντροφο. “Οι Αμερικανοί τραπεζίτες νιώθουν ένα ιδιαίτερο δέος για τις Ευρωπαίες” ομολογεί, ενώ συνεχίζει “όλο το θέμα της διγλωσσίας είναι αρκετά γοητευτικό”!
Επιπλέον, ένα μεγάλο μέρος αυτών αναζητούν συντρόφους από διαφορετικό χώρο εργασίας από το δικό τους. “Συνηθίζω να συναντάω πολύ επιτυχημένους άντρες, οι οποίοι συγκεκριμένα αποφεύγουν να γνωρίσουν κοπέλες από τον κλάδο των οικονομικών” εκμυστηρεύεται η ίδια. “Τις περισσότερες ώρες της ημέρας πρέπει να είναι λογικοί και αναλυτικοί με αποτέλεσμα να αναζητούν κορίτσια από πιο δημιουργικούς κλάδους, έτσι ώστε να υπάρχει ισορροπία” εξηγεί η MacLynn.
Για παράδειγμα, οι εργαζόμενοι των μεγάλων επιχειρήσεων, όπως της KPMG και Goldman Sachs, αναζητούν έναν/μια σύντροφο με δείκτη IQ στο ίδιο επίπεδο με το δικό τους, γι’ αυτό τον λόγο επιλέγουν πάντα άτομα με μια εξίσου καλή θέση. Τα άτομα ωστόσο που εργάζονται σε χαμηλότερες θέσεις δίνουν μικρότερη βάση στα ακαδημαϊκά επιτεύγματα του πιθανού συντρόφου τους.
Πάντως, το γεγονός ότι οι πελάτες της Rachel είναι έξυπνοι δεν σημαίνει ότι ξέρουν ποια είναι τα στοιχεία εκείνα που κάνουν έναν σύντροφο κατάλληλο για αυτούς. Αυτό σημαίνει πως στην πραγματικότητα αυτό που πιστεύουν ότι ψάχνουν, απέχει πολύ από αυτό που ουσιαστικά χρειάζονται.
Τελικά το επάγγελμα του προξενιού “δεν έχει να κάνει απλώς με το να βρίσκεις το άτομο που σου περιγράφει ο πελάτης σου” εξηγεί η MacLynn αλλά είναι κάτι πολύ πιο πολύπλοκο. “Όλα έχουν να κάνουν με την ψυχολογία” δηλώνει χαρακτηριστικά γι΄αυτό και προσπαθεί συνεχώς να εμβαθύνει την συζήτηση με τους πελάτες της, έτσι ώστε να καταλάβουν και οι ίδιοι τι είναι αυτό που ψάχνουν στην πραγματικότητα από έναν σύντροφο και κατά πόσο αυτό είναι εφικτό και καταλήγει στο συμπέρασμα ότι “αυτό έχει σημασία, οι αξίες”.
Διαβάστε ακόμη:
http://www.mononews.gr/korifea-dilosi-gia-bolt-h-kassi-den-echi-na-fovate-tipota-o-usain-den-apata/69072
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβερνητικές πηγές για Σαμαρά: Δεν υπάρχει πρόβλημα στην ΚΟ
- Γεωργιάδης: Σε λίγο καιρό, η Ελλάδα θα έχει κέντρο με την τελειότερη τεχνολογία στις μεταμοσχεύσεις στον κόσμο
- Εσθονία: Το τηλεφώνημα του Σολτς στον Πούτιν ήταν «στρατηγικό λάθος»
- Ευρωαγορές: Μικτά πρόσημα και επιφυλακτικότητα ενόψει νέων στοιχείων για τον πληθωρισμό