Τη λίστα με τα κορυφαία brands για το 2018 αποκάλυψε η Interbrand.
Οι επωνυμίες έχουν υπολογιστεί βάσει τριών παραγόντων: το ρόλο που παίζει το εμπορικό σήμα επηρεάζοντας τις αποφάσεις αγοράς, τη δύναμή τους σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό και τις οικονομικές επιδόσεις τους.
Στην κορυφή του καταλόγου βρίσκονται οι τεχνολογικοί κολοσσοί Apple και Google και μάλιστα για έκτη συνεχόμενα χρονιά.
Οι εταιρείες που σημείωσαν τη μεγαλύτερη πρόοδο αυξάνοντας κατακόρυφα τις μετοχές τους είναι η Αmazon, το Netflix και η Gucci.
Στην πρώτη δεκάδα, κατακτώντας τον κόσμο της αγοράς, βρίσκονται οι εξής:
1. Apple ($214,480 εκατ.)
2 Google ($155,506 εκατ.)
3. Amazon ($100,764 εκατ.)
4. Microsoft ($92,715 εκατ.)
5. Coca-Cola ($66,341 εκατ.)
6. Samsung ($59,890 εκατ.)
7. Toyota ($53,404 εκατ.)
8. Mercedes ($48,601 εκατ.)
9. Facebook ($45,168 εκατ.)
10. McDonald’s ($43,417 εκατ.)