ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Σε μία νέα εξαιρετική κίνηση προχώρησαν οι αφοί Στεφάνου, Δημήτρης και Γιώργος, καθώς ανακοίνωσαν την αγορά ενός μεταχειρισμένου capesize bulker, το δεύτερο μέσα στο 2018, με το σχέδιο για περαιτέρω επέκταση του στόλου τους να εκτελείται άψογα.
Ο εφοπλιστής Δημήτρης Στεφάνου ανακοίνωσε πως απέκτησαν το capesize ΝSS Grandeur (χωρητικότητας 176.882-dwt και κατασκευής 2006).
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, οι Στεφάνου έδωσαν περίπου 20,5 εκατ. δολάρια στην NS United’s για το συγκεκριμένο πλοίο ενώ το deal διαχειρίστηκε το ναυλομεσιτικό γραφείο Allied Shipbroking όπως αναφέρει το tradewinds.
Το πλοίο αναμένεται να μετονομαστεί σε Andros Glory και θα προστεθεί στον στόλο της οικογενειακής ναυτιλιακής Sea Gate Navigation.
Υπενθυμίζεται πως νωρίτερα μέσα στο 2018 τα αδέρφια Στεφάνου είχαν προχωρήσει στην αγορά ενός ακόμη capesize και συγκεκριμένα του Aquabeauty (χωρητικότητας 171.014-dwt και κατασκευής 2003), από την GoodBulk έναντι 15 εκατ. δολαρίων.
Το πλοίο μετονομάσθηκε σε Andros Beauty και αυτή τη στιγμή τελεί υπό την διαχείριση της Bright Navigation, εταιρείας που έχει «στενή σχέση» με την Sea Gate Navigation.
Τα δύο αυτά πλοία είναι τα πρώτα capesizes των αδερφών Στεφάνου.
Η Sea Gate Navigation και η Bright Navigation διαχειρίζονται μαζί, 5 panamaxes, 2 capesizes και ένα ultramax bulker. Αξίζει να σημειωθεί πως 7 από τα 8 πλοία του στόλου των εφοπλιστών είναι κατασκευασμένα μετά το 2000.
Οι δύο εφοπλιστές είναι απολύτως «ελεύθεροι» στο να αποφασίσουν τις κινήσεις τους καθώς τα πλοία τους ανήκουν εξ’ολοκλήρου και δεν εξαρτώνται από τρίτους, όπως εξωτερικοί επενδυτές.
Τα αδέρφια Στεφάνου, με καταγωγή από την Άνδρο, είναι επίσης οι περήφανοι πλοιοκτήτες της ελληνικής ναυτιλιακής εταιρείας Golden Star Ferries, στον στόλο της οποίας ανήκουν 5 πλοία. Δύο συμβατικά και τρία ταχύπλοα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Φ. Εμπειρίκος: Δυναμική παρουσία στα VLCC. Η νέα κίνηση του εφοπλιστή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Και εγένετο Century Bulk Carriers Management: Η νέα διαχειρίστρια εταιρεία των bulkers της Chandris
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Παππάς: Συμφωνία έκπληξη από τη Star Bulk! Τα νέα πλοία που αγοράζει ο εφοπλιστής
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας