ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ένα ακόμη νέο προορισμό προσθέτει η AEGEAN στο ήδη πλούσιο θερινό της πρόγραμμα, που πλέον ξεπερνά τους 140 προορισμούς σε 44 χώρες για το φετινό καλοκαίρι.
Υπενθυμίζεται ότι η AEGEAN το φετινό καλοκαίρι θα επιχειρεί από τις 8 βάσεις της σε Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρόδος, Καλαμάτα, Χανιά) και εξωτερικό (Παρίσι, Λάρνακα) σε περισσότερους από 140 προορισμούς σε 44 χώρες προσφέροντας περισσότερες από 11 εκατομμύρια θέσεις μόνο την καλοκαιρινή περίοδο, φτάνοντας τους υψηλούς καλοκαιρινούς μήνες, σε αριθμό πτήσεων τα επίπεδα του 2019.
Όπως μόλις δημοσιεύτηκε στα συστήματα κρατήσεων, από τον Ιούνιο η AEGEAN θα επιχειρεί με 2 εβδομαδιαίες πτήσεις από την Αθήνα προς το Αεροδρόμιο του Eindhoven αυξάνοντας τους προορισμούς που η αεροπορική εξυπηρετεί από και προς την Ολλανδία.
Yψηλή ζήτηση πτήσεων από την Ολλανδία προς την Αθήνα
Σημειώνεται ότι η AEGEAN επιχειρεί από και προς την Ολλανδική πρώτευσα και το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ ήδη από το 2016 με καθημερινά δρομολόγια καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με το νέο προορισμό από και προ το αεροδρόμιο του Eindhoven να έχει μεν προγραμματιστεί αρχικά για τη θερινή περίοδο αλλά να προοικονομείται ήδη ότι θα διατηρηθεί και τη χειμερινή περίοδο.
Άλλωστε η πόλη του Eindhoven, όπως και άλλες μικρότερες πόλεις γύρω από αυτή, διαθέτουν τα τελευταία χρόνια μια ιδιαίτερα δραστηριά και πολυπληθή ελληνική κοινότητα, κυρίως φοιτητών αλλά και νέων στελεχών σε επιχειρήσεις δυναμικών κλάδων της ολλανδικής οικονομίας, στη διάθεση των οποίων τα ταξιδεύουν όλο το χρόνο προς την Ελλάδα πιθανά να βασίζεται η αεροπορική για τη διατήρηση του δρομολογίου και το χειμώνα.
Σε κάθε περίπτωση η υψηλή ζήτηση πτήσεων από την Ολλανδία προς την Αθήνα αλλά και άλλους δημοφιλείς νησιωτικούς προορισμούς το καλοκαίρι είναι αναμενόμενη, με το συγκεκριμένο νέο δρομολόγιο να ανταποκρίνεται και σε μια πιθανά αυξημένη προτίμηση στις αναζητήσεις των επισκεπτών από τη συγκεκριμένη αγορά.
Η AEGEAN άλλωστε μας έχει συνηθίσει στο να αφουγκράζεται τις ανάγκες των επιβατών διαβάζοντας έγκαιρα τις τάσεις των επισκεπτών στις μηχανές αναζήτησης, να προσαρμόζει με ευελιξία το δίκτυό της αλλά και να προχωρά με σχέδιο και προγραμματισμό σε κινήσεις που στηρίζουν την τουριστική βιομηχανία και τη στρατηγική προσέγγισης του κλάδου σε συγκεκριμένες αγορές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ιταλία: Πωλήθηκε το «καταραμένο μέγαρο» της Βενετίας «Κα Ντάριο»
- AustriaCard: Στα €16,3 εκατ. τα καθαρά κέρδη 9μηνου – Αύξηση 18,1% στα προσαρμοσμένα EBITDA
- ΗΠΑ: Ο Ρεπουμπλικάνος γερουσιαστής Κόρνιν ζήτησε τον φάκελο της Επιτροπής Δεοντολογίας της Βουλής για τον Ματ Γκετς
- ΕΕ: Χρηματοδοτεί για πρώτη φορά κοινές αγορές όπλων από τον κοινοτικό προϋπολογισμό